Flott tur med nydelig utsikt

Har gått denne turen to ganger (to år på rad) og begge gangene i juli måned på solskinnsdager, da... les mer

Anmeldt 1 uke siden
HSR_tips
Bergen, Norge
Flott tur, kunne vært bedre skilting.

En fin tur, anbefales! Jeg likte denne turen mye bedre enn Trolltunga, grønt og fint med god... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Martin B
Lindesnes, Norge

Anmeldt 3. august 2020

Lang og bratt oppstigning, men utsikt på toppen er fantastisk.
Munketrappene var en skuffelse. Vi hadde forventet trapper som vil minne oss on medievaltid. Syns nyere trapper laget av Sherpaene er adskillig flottere.
Enkelte strekninger var dårlig merket.

Dato for opplevelse: august 2020
1  Takk, Gaularfjell
Anmeldt 27. juli 2020

"Dronning Sonjas panoramatur" går opp til 1100 meters høyde i fjellet mellom Kinsarvik og Lofthus. Med utsikt innover Sørfjorden og over til Folgefonna, får du mulighet til å gå de berømte "Munketrappene", og ikke minst få gleden av å passere tusenvis av frukttrær på veg ned mot fjorden. Turen tar 5-6 timer + pause, og er en utrolig flott naturopplevelse

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, 613kjetila