Priceline
Agoda.com
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet er utdatert. Nesten 2000kr for en natt var altfor mye mtp standarden på rommet. Vi fikk et eldre rom som var i dårlig forfatning. Verandadør gikk ikke an å lukke helt. Varmt og klamt på rommet, uten mulighet for trekk da vindu satt bomfast.
Grei frokost og hyggelig betjening, men vi velger nok en annen overnatting neste gang.

2  Takk, nedzadaf
Anmeldt 22. juni 2020

Hotellet er litt utdatert, men store gode rom og nydelig utsikt over fjorden. Vi hadde rom med balkong øverst, og det er virkelig flott utsikt. Savner et lite kjøleskap på rommet, og heisen er eldgammel. God mat og hyggelig betjening.
Har vært her før, og kommer nok tilbake igjen

Romtips: Velg et rom med balkong og fjordutsikt
Takk, Bodil T
Anmeldt 8. juni 2020

Negativt først: Ingen online booking. Kun felt for å fylle ut personlig info og sende forespørsel om reservasjon og pris. Det tok flere dager å få svar. I ettertid ser jeg at det kan være fordi hotellet stort sett er Koronastengt.
Positivt: Hotellet åpnet kun for oss. Hyggelig og blid vert som gjorde alt han kunne for at vi skulle ha det bra. Kalte inn kokken om kvelden kun for å lage en velsmakende middag til oss og rengjøringspersonale når vi dro. Han kunne sikkert ha gjort alt selv, men kunne opplyse at han ønsket å gi de ansatte det lille det var å gjøre. Tusen takk til verten!
Verten kunne bidre med masse informasjon om turer i området.
Standard helt gjennomsnitt.

Takk, Mads-Yngvar F
Anmeldt 16. juli 2019

Har vært her et par ganger før. Hotellet blir bedre og bedre. Fikk et flott nytt ev nyoppusset i 4 etasje. hadde flott utsikt mot ferjekaien.Kom en søndag og mange butikker var åpne.Kanskje dette er om sommermånedene? God seng , bad med til og med badekar. Frokost meget bra, og kaffekanne sto ferdig på vårt bord. også mulig å få glutenfritt. Men spør. Kommer nok igjen.

Romtips: hjørerom ev 4 etasje
Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, kamhaaland
Resepsjon1, Resepsjonssjef på Kinsarvik Fjordhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2019

Takk for super tilbakemelding. Så flott at du fikk et rom i et av våre nyoppussete 4 etasje som du satt pris på. Enkelte butikker har søndagsåpent i Kinsarvik i sommersesongen fra 12.00 - 18.00. Ønsker deg velkommen tilbake ved senere anledning.

Med vennlig hilsen
Resepsjonen

Anmeldt 9. juli 2019

Hyggelig hotell innerst i viken. Vennlig og grei mottakelse til rene og ryddige lokaler. Rom med veranda, og utsikt mot fjellene. Husker ikke om der var heis. Middagen var god, og frokosten likedan. Vi kommer gjerne tilbake

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Tryggve S
Resepsjon1, Informasjonssjef på Kinsarvik Fjordhotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. juli 2019

Hei Tryggve S.

Takk for din tilbakemelding på ditt opphold på First Hotel Kinsarvik. Flott at du fikk en vennlig motagelse og at du fikk en god middag og likedan med frokosten.
Vil opplyse at det er heis på First Hotel Kinsarvik. Ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Med vennlig hilsen

Kenneth Klementsen