Anmeldt 2. juli 2020

Fin familiecamping med greie fasiliteter for ferske bobilturister. Bra at vi kunne kjøpe varm mat på campingplassen, pizzaen var god. Nærhet til en særdeles innholdsrik Spar nærbutikk var bra. Det var også kjekt med et kaldt bad i havna. Savnet knagger til å henge opp håndkle og klær i dusjen.

Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet ifm mikkelparkenbesøk. Topp på COVID19 tiltak (Antibac alleplasser, gratisdusj, disinfesering av hvert område, supert!) alle campingplassen bør gjøre disse tiltakene!!

Veldig hyggelig personalet og rent bad, toalett og dusj Barnet mitt likte lekeplassen på campingplassen❤️ Anbefales!!!

Takk, Norwaykvinne
Anmeldt 14. juni 2020 via mobile enheter

Bestilling av teltplass og innsjekk gikk fint. Veldig hyggelig innehaver som er serviceminded. Det ble holdt ryddig og rent på campingplassen, og fellesrom/toaletter ble jevnlig vasket og ryddet.
Kjekk lekeplass for barna. Spar-butikken ligger 2 min gange fra campingen.

1  Takk, beediersl
Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Bodde på en av di store hyttene med to soverom, ilag med en vennefamilie. Utrolig flotte hytter, godt utstyrt, god plass til stell av barn på bad, fin overbygd uteplass til å sitte med eller bruke som tørkeplass i regn. Fin lekeplass for barna og kjekk vogn som serverte mat ved resepsjon, fint å ta med takeaway til hytta. Flott om du skal i mikkelparken med barn, kort vei å gå. Rent og veldig rene og fine dyner og senger. Anbefales på det varmeste

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, T257
Anmeldt 30. juli 2019 via mobile enheter

2 netter på Kinsarvik camping i enkel hytte for fire frister til gjentakelse. Campingen anbefales for alle. Rolige omgivelser, lekeapparater til barn og en fin liten restaurantvogn. Fine og rene sanitæranlegg. Koselig og imøtekommende personal. 200 m. Til søndagsåpen butikk. Nær fjellheim og sjø i vakre Hardanger.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, sisselandread