eDreams
Priceline
Anmeldt 2. august 2020

Vi ringte på forhånd ang overnatting med bo-bil, de opplyste at det var full pågang men at de ikke hadde sagt nei til noen i hele sommer. Vi kjørte fra Kristiansand og kom frem, og fikk en super plass. Innehaver kom bort til oss, og slo av en prat, og kunne fortelle lokale historier om campingplassen. Supre sanitæranlegg, og super service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Frodeludviksen
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

God service, raske til å fikse ødelagt varmeovnen i hytten. Helt ok hytte for en natt. Vi kommer gjerne igjen ved en senere anledning. Kort vei til resturant besøk. Hundevennlig plass. Været kunne ingen gjøre noe med

Takk, Randi B
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på camping hytter. Enkel standard med liten kjøkkenbenk, alt du trenger. Rent. Toalettanlegget var modernisert og rent. Fin lekeplass for barna. Litt dyrt, syntes jeg. Veldig fin utsikt fra noen av hyttene.

2  Takk, sirkri
Anmeldt 2. juli 2020

Fin familiecamping med greie fasiliteter for ferske bobilturister. Bra at vi kunne kjøpe varm mat på campingplassen, pizzaen var god. Nærhet til en særdeles innholdsrik Spar nærbutikk var bra. Det var også kjekt med et kaldt bad i havna. Savnet knagger til å henge opp håndkle og klær i dusjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Olga-Margrethe K
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Veldig bra beliggenhet ifm mikkelparkenbesøk. Topp på COVID19 tiltak (Antibac alleplasser, gratisdusj, disinfesering av hvert område, supert!) alle campingplassen bør gjøre disse tiltakene!!

Veldig hyggelig personalet og rent bad, toalett og dusj Barnet mitt likte lekeplassen på campingplassen❤️ Anbefales!!!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Norwaykvinne