GMLA
Fullt refunderbart
    kr 3 412
    kr 3 419
6.2 km fra Kinsarvik Camping
Koselig fjellstue med flott hage. Grill og badestamp.
    kr 1 392
    kr 1 842
  • Algotels
Se flere hoteller i Kinsarvik
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Her er det god plass til hver bil, mulighet til å forhåndsbooke på nettet, stor TV i det ene fellesrom, veldig bra lekeplass, fine nyoppussede servicebygg, jevnlig rengjøring og ikke minst: OPPVASK MASKIN som vasker rent på 5 min. Gratis!!

Dusj poletter var også inkludert. Bare å hente i resepsjon...

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Sutcivni
Anmeldt 2. august 2020

Vi ringte på forhånd ang overnatting med bo-bil, de opplyste at det var full pågang men at de ikke hadde sagt nei til noen i hele sommer. Vi kjørte fra Kristiansand og kom frem, og fikk en super plass. Innehaver kom bort til oss, og slo av en prat, og kunne fortelle lokale historier om campingplassen. Supre sanitæranlegg, og super service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Frodeludviksen
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

God service, raske til å fikse ødelagt varmeovnen i hytten. Helt ok hytte for en natt. Vi kommer gjerne igjen ved en senere anledning. Kort vei til resturant besøk. Hundevennlig plass. Været kunne ingen gjøre noe med 😉

Takk, Randi B
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi bodde på camping hytter. Enkel standard med liten kjøkkenbenk, alt du trenger. Rent. Toalettanlegget var modernisert og rent. Fin lekeplass for barna. Litt dyrt, syntes jeg. Veldig fin utsikt fra noen av hyttene.

2  Takk, sirkri
Anmeldt 2. juli 2020

Fin familiecamping med greie fasiliteter for ferske bobilturister. Bra at vi kunne kjøpe varm mat på campingplassen, pizzaen var god. Nærhet til en særdeles innholdsrik Spar nærbutikk var bra. Det var også kjekt med et kaldt bad i havna. Savnet knagger til å henge opp håndkle og klær i dusjen.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Olga-Margrethe K