eDreams
Priceline
Official Site
Agoda.comUSD 227
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hvis du skal gå Dronningstien anbefaler jeg at du overnatter på Kinsarvik Camping. Plassen er meget godt vedlikeholdt og hvis du ønsker kan du overnatte i en av hyttene de tilbyr. Meget god standard på alt, og ekstremt hyggelig vertskap. Anbefales!!

Takk, 2017Klauz
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

En flott camping med hyggelig betjening, kan anbefale å leie båt på campingen og kjøre til Børve for cidersmaking. Vil også anbefale å bestige «Oksen» som ligger over fjorden for campingen. Ca 1200 moh.. Flott og litt krevende tur men husk å ha med nok snacks i sekken

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Bjerke88
Anmeldt 19. september 2020

For en plass og for en fantastisk service. Alt var perfekt. Nydelige hytter, nydelig fellesrom og flotte dusj muligheter der alt var nytt. En meget positiv overraskelse og dette skal brukes en annen gang

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, GMLA
Anmeldt 13. august 2020 via mobile enheter

Her er det god plass til hver bil, mulighet til å forhåndsbooke på nettet, stor TV i det ene fellesrom, veldig bra lekeplass, fine nyoppussede servicebygg, jevnlig rengjøring og ikke minst: OPPVASK MASKIN som vasker rent på 5 min. Gratis!!

Dusj poletter var også inkludert. Bare å hente i resepsjon...

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, Sutcivni
Anmeldt 2. august 2020

Vi ringte på forhånd ang overnatting med bo-bil, de opplyste at det var full pågang men at de ikke hadde sagt nei til noen i hele sommer. Vi kjørte fra Kristiansand og kom frem, og fikk en super plass. Innehaver kom bort til oss, og slo av en prat, og kunne fortelle lokale historier om campingplassen. Supre sanitæranlegg, og super service. Anbefales på det sterkeste.

Takk, Frodeludviksen