eDreams
Priceline
Official Site
Agoda.comUSD 222
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

For en utsikt fra campingplassen! Norge på sitt beste.

Fine godt vedlikeholdte hytter, ypperlig service og gode sanitæranlegg. Rent og pent. Et godt utgangspunkt for å gå Dronningstien, Husedalen og Trolltunga. Kan anbefales på det sterkeste!

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, wencheThorkildson
Anmeldt 29. august 2021 via mobile enheter

Midt i hjerte av Kinsarvik, panoramautsikt . Ble tatt svært godt vare på av vertskapet. Hyggelige folk. Tilbyr alt ;) båtturer, guiding. Service i særklasse. Nær beliggenhet til Dronningstien. Sentralt, gå avstand til sentrum. Denne plassen kommer jeg tilbake til

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, Cecilie B
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Hvis du skal gå Dronningstien anbefaler jeg at du overnatter på Kinsarvik Camping. Plassen er meget godt vedlikeholdt og hvis du ønsker kan du overnatte i en av hyttene de tilbyr. Meget god standard på alt, og ekstremt hyggelig vertskap. Anbefales!!

Takk, 2017Klauz
Anmeldt 17. mai 2021 via mobile enheter

En flott camping med hyggelig betjening, kan anbefale å leie båt på campingen og kjøre til Børve for cidersmaking. Vil også anbefale å bestige «Oksen» som ligger over fjorden for campingen. Ca 1200 moh.. Flott og litt krevende tur men husk å ha med nok snacks i sekken

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Bjerke88
Anmeldt 19. september 2020

For en plass og for en fantastisk service. Alt var perfekt. Nydelige hytter, nydelig fellesrom og flotte dusj muligheter der alt var nytt. En meget positiv overraskelse og dette skal brukes en annen gang

Dato for oppholdet: september 2020
2  Takk, GMLA