“Perfekt for små barn”

Vurdert som nr. 2 av 3 ting å gjøre i Kinsarvik
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Mikkelparken er den ideelle staden for barnefamiliar. Her kan born og vaksne boltra seg blant mange spanande aktivitetar. Ynskjer du deg leik og moro i badebasseng, eller fart og spenning i vassklia.
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

En super plass for barn under 7 år. Masse spennende attraksjoner og flott badeanlegg. Jeg burde egentlig trukket ned karakteren for den dårlige maten. Kun burgere, pølser og pizza av heller dårlig kvalitet. Men resten var supert.

Takk, Geir H

Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Mikkelparken er ein liten og triveleg park. 6-åringen kan gå dit han vil sjølv og klare å finne oss igjen. 4-åringen kan prøve det meste av aktiviteter, noko med litt hjelp. 9-åringen var litt fort lei i år. Litt minus for mykje rot og lite vasking på do. Mikkel og Mikkeline får skryt for å ta seg god tid og gje alle som vil klem etter showet sitt. Lite kø og rolig stemning. Men ein kan bli litt sprø av musikken som blir spelt om og om igjen rundt i parken ...

Takk, Berremeg
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Mikkelparken er en perfekt familiepark for småbarnsfamilier. Her finner du ikke fancy karuseller eller rollercoastere, men heller små radiobiler, tog med underholdning og et lite badeland med dybder fra 40 cm, 80 og 110 cm.
Passer best for familier med barn mellom 2-7 år.

Takk, ferdemann
Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Mye å gjøre for de under 8 år,for de eldre blir dette for kjedelig. Maten er ikke bra, dyr junk food som ingen av barna mine likte..det må være mulig å produsere sunnere bedre mat.. Ta med mat selv! Foreldre betaler full pris for å sitte på en stol eller benk i 4 timer er jo også spesielt..

1  Takk, Gordon P
Les flere anmeldelser
Anmeldt 15. juli 2018 via mobile enheter

Dyrt, uteolig dårlig mat og en rekke aktiviteter du kunne funnet utenfor enhver veikro. Når gullgravingspremien ikke kunne deles ut til barn fordi de sa de skulle gi dem til bestemor, og fordi det ikke var premie til barn som hadde fått premie dagen før. Ingen informasjon ved gullgravingen om dette. Stor skuffelse på vei ut. Vi kommer aldri tilbake.

4  Takk, Åsta L

Reisende som så på Mikkelparken, så også på

Har du vært i Mikkelparken? Del dine erfaringer!