“Kjempe gøy”

Vurdert som nr. 2 av 2 ting å gjøre i Kinsarvik
Flere attraksjonsdetaljer
Attraksjonsdetaljer
Anbefalt lengde på besøk: Mer enn 3 timer
Eierbeskrivelse: Mikkelparken er den ideelle staden for barnefamiliar. Her kan born og vaksne boltra seg blant mange spanande aktivitetar. Ynskjer du deg leik og moro i badebasseng, eller fart og spenning i vassklia.
Anmeldt 6. august 2018 via mobile enheter

Vi tok oss to dager i parken med barn på 2,5 og 3,5 år. De hadde det kjempe gøy og koste seg masse. Denne parken er tilpasset de minste barna mtp lekeapparat, hoppepute, tog, badebasseng, jungelløype osv. Matservering kunne vært bedre da dette i hovedsak består av middels god pizza, hamburger og hotdog.

1  Takk, Bendic O

Anmeldt 1. august 2018 via mobile enheter

Gøy park for 5, 9, og 11 åringen. Litt kjedelig for dei eldste, men trur dei har kosa seg mest
Litt nedsig med racerbåtar og racerbilar som ikkje virka som dei skulle. Såg ut som heile området med bilane hadde trengt seg ein oppussing.
Me er godt fornøyd med dagen.

Takk, Marie S
Anmeldt 27. juli 2018 via mobile enheter

En super plass for barn under 7 år. Masse spennende attraksjoner og flott badeanlegg. Jeg burde egentlig trukket ned karakteren for den dårlige maten. Kun burgere, pølser og pizza av heller dårlig kvalitet. Men resten var supert.

Takk, Geir H
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Mikkelparken er ein liten og triveleg park. 6-åringen kan gå dit han vil sjølv og klare å finne oss igjen. 4-åringen kan prøve det meste av aktiviteter, noko med litt hjelp. 9-åringen var litt fort lei i år. Litt minus for mykje rot og lite vasking på do. Mikkel og Mikkeline får skryt for å ta seg god tid og gje alle som vil klem etter showet sitt. Lite kø og rolig stemning. Men ein kan bli litt sprø av musikken som blir spelt om og om igjen rundt i parken ...

Takk, Berremeg
Les flere anmeldelser
Anmeldt 19. juli 2018 via mobile enheter

Mikkelparken er en perfekt familiepark for småbarnsfamilier. Her finner du ikke fancy karuseller eller rollercoastere, men heller små radiobiler, tog med underholdning og et lite badeland med dybder fra 40 cm, 80 og 110 cm.
Passer best for familier med barn mellom 2-7 år.

Takk, nor_fpl

Reisende som så på Mikkelparken, så også på

Har du vært i Mikkelparken? Del dine erfaringer!