Mikkelparken en opplevelse av de skjeldne

Mikkelparken eret eventyr for barn. Vi har i dag tilbrakt 6 timer der inne. Det er utrolig mange... les mer

Anmeldt 8. august 2019
Britt H
Eidfjord, Norge
Familiepark/sommerpark i Kinsarvik

Hyggelig og flott familiepark. Masse aktiviteter for barn og barnefamilier👍🏼. Fint med reduserte... les mer

Anmeldt 26. juli 2019
heidi_lovlie
Geilo, Norge

Anmeldt 29. juli 2019

Fin park for både 2 åringen, 5 åringen og de voksne. Kjekt at også de minste kan gjøre mesteparten av aktivitetene slik at det ikke bare er de største som får gjort ting. Badeanlegget var veldig fint, selv om det ble veldig fult på en solskinnsdag (naturlig nok), men det gikk helt fint likevel. Masse fine aktiviteter for små og store.

Takk, idjr
Anmeldt 28. juli 2019

Badelandet er veldig bra, og her kan barn i alle aldre trives, men dette er utendørs og væravhengig. Lekelandet er helt greit, veldig kjekt for de under skolealder, men fra 7-8-årsalderen begynner det å bli kjedelig. Innendørs lekeland er faktisk veldig bra. Ikke allverdens til parkmat som selges der inne. En litt skjult skatt er det fine Hardanger-bestikket som deles ut til dem som graver etter gull.

Takk, larsdenlure
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig og flott familiepark. Masse aktiviteter for barn og barnefamilier. Fint med reduserte priser for honnør og gratis for ledsager+barn u 2 år. Et minus mangler egene barnepriser for større barn

Takk, heidi_lovlie
Anmeldt 20. juli 2019 via mobile enheter

Vi var der med våre tre barn (9år, 7år og 2 måneder) med todagersbillett.
De koste seg veldig!
Toalettfasilitetene er lott slitne og også noe stoler og bord i badeområdet men resten av parken er o god tilstand. Prisen er ganske høy, men med en billigere billett for andre dagen er det OK.

Takk, 138anjas
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Sønnen min på 5 år:
Mamma, jeg vil ikke reise heim, jeg vil være her for alltid!

Vi har hatt det veldig fint.
Kun en minus poeng for renslighet, kunne ha vært renere her.

Takk, lilleviking