Kompakt park, perfekt for de minste

748audunm
Ål, Norge
Familiepark/sommerpark i Kinsarvik

Hyggelig og flott familiepark. Masse aktiviteter for barn og barnefamilier👍🏼. Fint med reduserte... les mer

Anmeldt 26. juli 2019
heidi_lovlie
Geilo, Norge

Anmeldt 5. august 2019 via mobile enheter

Bra park for små unger, sikkert kjekkest for dem under skolealder. Både inne aktivitet med lekeland,mye å gjøre ute og badelandet. Det var litt for kaldt for oss når det var overskyet, bassenget var varmt men plaskeanlegget ble for kaldt for vår 2 åring. Kjekkest for unger fra 2-3 år. Litt slitt mye av det, trengs å spyttes litt mer penger i vedlikehold før en utvidee med mere ting.

Takk, T257
Anmeldt 29. juli 2019

Mikkelparken er ypperlig for barn i 4-10 år. Parken er ganske liten og derfor relativt oversiktelig. Det er fint. 12-åringen kan også ha det gøy, men så er det stopp. Parkens høydepunkt er nok badelandet. Smart lunsjbuffé som anbefales. Her kunne vi tenkt oss flere desinfiseringsstasjoner. Godt med sittebenker rundt omkring for oss ventende voksne:-). Ellers bærer deler av parken litt preg av at den drar litt på årene - slitasje. Alt i alt vel verdt et besøk.

Takk, 748audunm
Anmeldt 29. juli 2019

Fin park for både 2 åringen, 5 åringen og de voksne. Kjekt at også de minste kan gjøre mesteparten av aktivitetene slik at det ikke bare er de største som får gjort ting. Badeanlegget var veldig fint, selv om det ble veldig fult på en solskinnsdag (naturlig nok), men det gikk helt fint likevel. Masse fine aktiviteter for små og store.

Takk, idjr
Anmeldt 28. juli 2019

Badelandet er veldig bra, og her kan barn i alle aldre trives, men dette er utendørs og væravhengig. Lekelandet er helt greit, veldig kjekt for de under skolealder, men fra 7-8-årsalderen begynner det å bli kjedelig. Innendørs lekeland er faktisk veldig bra. Ikke allverdens til parkmat som selges der inne. En litt skjult skatt er det fine Hardanger-bestikket som deles ut til dem som graver etter gull.

Takk, larsdenlure
Anmeldt 26. juli 2019 via mobile enheter

Hyggelig og flott familiepark. Masse aktiviteter for barn og barnefamilier. Fint med reduserte priser for honnør og gratis for ledsager+barn u 2 år. Et minus mangler egene barnepriser for større barn

Takk, heidi_lovlie