Anmeldt 29. juli 2019

Vi ble trollbundet av beliggenheten. Og det var stort sett det hele positive å si om campingen. Her er det kun en «billettør» som i ny og ne sanker inn dagens pengefangst. Ellers er alt helt overlatt til tilfeldighetene. På mange måter fint, men stedet bærer preg av lite stell og svært enkle løsninger. Sanitær+kjøkken er gammeldags og slitt. Dessuten ganske møkkete. En dusj på deling pr kjønn... Positivt med gratis leie av båt. Gratis wifi også, noe man nesten tar for gitt. Fint med bålmulighetene nede ved sjøen. Ellers kun en slitt huske... dette er mao en camping der du må finne på aktivitetene selv. Og det er forsåvidt ok. Men, please fiks det utslitte sanitæranlegget. Det holder slett ikke dagens standard.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, 748audunm
Sveinung R, Eier på Ringøy Camping, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2019

Hei takk for innlegg , nytt sanitærbygg med resepsjon er under planlegging. Var i møte med kommunen i dag

Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Nydelig idyllisk plass rett ved Kinsarvik og innerst i Hardangerfjorden . Grassbakke , fritt fram hvor du vil parkere . Strøm tilgjengelig over hele plassen, koselig og rent «gammeldags» service bygg. Akkurat sånn vi liker det !

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, trond116
Anmeldt 29. mai 2017

Dette er en koselig og rolig campingplass ikke langt fra Kinsarvik. Gratis å låne båt og åpen wifi.
Mye plass å boltre seg på for småunger samt leite i fjæra etter krapper o.l. 10 min kjøring til Mikkelparken. Er litt utsatt for vind.

Dato for oppholdet: mai 2017
1  Takk, cato81
Anmeldt 6. august 2015

Valget falt på Ringøy Camping , da Lofthus camping var full , og denne plassen lå nærme Hardanger brua . Gressbakke i terrasser til plass for telt og campingvogner / biler. Her er ingen resepsjon , men et skilt på flere språk forteller at det bare er å finne seg en plass og vertskapet vil komme på inspeksjon mellom kl 20.00 og 21.00 . Til oss kom en hyggelig dame med et stort smil . Service huset er lite men rent . Man kan låne en liten båt gratis .
Vi var så heldige at vi fikk oppleve sekkepipe musikk til kveldsmaten ( en av gjestene spilte nede ved sjøen ) og til frokost passerte et stort cruise skip . Plassen var stille og rolig om natta .

Romtips: Dette er ikke et hotell , men en campingplass .
Dato for oppholdet: juli 2015
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, olga094
Anmeldt 7. august 2014

Vi skulle sove på Kinsarvik camping, men de var fullbooket, HELDIGVIS! Vi endte opp på en perle. Ringøy camping er idyllisk, pent tilrettelagt terassecamping. romantisk bål langs en stille fjord om kvelden, og se på fisken som hoppet og med gratis lån av robåt. Her fikk vi ro i sjelen! Kunne ikke betale med kort, men det ordnet seg likevel.

Romtips: Litt færre mygg i høyden
Dato for oppholdet: juli 2014
1  Takk, Vetlemy