eDreamsUSD 140
FindHotelUSD 140
Agoda.comUSD 141
Anmeldt 23. juli 2021

Fantastisk sted. Husmannsplass med kjempeatmosfære og hyggelig vertskap. Perfekt utgangspunkt for Dronningstien eller 4 fosser eller andre fotturer i Kinsarvik. Nydelig utsikt over fjorden. Anbefales.

Takk, jankristianj2021
Anmeldt 17. desember 2020

Helt enkelt fantastisk .
Jeg og en venninne, bodde i Karistova 8 dager i månedsskifte mai/juni. Vi hadde det som "base", mens vi utforsket Hardanger.
Hytta, plassen, området og ikke minst utrolig hyggelig/hjelpsom vertskap, gjorde oppholdet vårt til en av de mest minneverdige turer vi har vært på. Og vi har vært rundt omkring i verden over mange år.
Mona og Stine

Dato for oppholdet: mai 2020
Takk, 52stineh
Anmeldt 11. oktober 2020 via mobile enheter

Huse gjestegård ligger nydelig til skråningen over Kinsarvik med nydelig skue utover Eidsfjorden.

Liker du bonderomantisk stil så er dette plassen for deg.
Annekset ligger i en velstelt hage i nærheten av hovedhuset
Rommet har en god størrelse og god takhøyde. Kjøkkenkrok med spiseplass for to personer og badet med dusj og toalett. Fin uteplass med utsikt.

Fin beliggenheten hvis en ønsker å gå tur i nærområdet slik som Husedalen med 4 fosser og Dronning stien.
Vi fikk levert et brett med frokost på døren kvelden i forvegen, god enkel Norsk frokost (skiver, pålegg, egg og juice)
God service og hyggelig betjening, en perle i Hardanger som kan anbefales.

Dato for oppholdet: oktober 2020
Takk, 143tommym
Anmeldt 15. juli 2019 via mobile enheter

Det er fort gjort å bli litt hotell- og restaurantlei på Norgestur. Huse gjestegård ligger fantastisk til litt over Kinsarvik med utsikt over fjorden og frodige Hardanger.

Rommene er små, men fine og med god takhøyde. Kjøkkenkrok og bad er nesten helt nytt. En kan velge mellom flere uteplasser med utsikt og sol til langt på kveld.

Beliggenheten er flott både for de som vil gå turer eller utforske Hardanger med en fast base. Her kan man fint være mange dager uten å kjede seg! Legg til hyggelig vertskap og du har et perfekt overnattingssted i Hardanger. Sterkt anbefalt til alle som skal reise i nærområdet!

Dato for oppholdet: juli 2019
2  Takk, dilla-reiser
Anmeldt 6. mars 2015 via mobile enheter

Besøk dette vakre tunet med nydelig mat,utsikt og vertskap! Vi var her på en minikonsert i anledning Hardanger Musikkfest. Du bør overnatte og få full pakke og opplev Hardanger's natur og mat,-tett på!

Dato for oppholdet: juni 2014
Takk, dilla65