“Stor overraskelse etter at vi ikke hadde den beste opplevelsen noen minutter tidligere.”
Anmeldelse av Gloyp

Gloyp
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kinsarvik
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Etter at vi ikke fikk spise noe i Hotell Ullensvang og ikke rett ved siden av heller (ikke noe vilje for en god service begge steder) kjørte vi (sulten) videre og stoppet heldigvis her. Veldig enkel og gjennomtenkt måte å bestille mat og drikke på, smilende medarbeidere og mat ab god kvalitet gjorde dette til en veldig bra opplevelse, noen dager senere når vi var på vei tilbake måtte vi derfor bare legge inn en stopp igjen. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, torschl

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Maten smakte nydelig og var delikat dandert på fat. Flott uteplass.Vi komme gjerne igjen hvis vi kjører forbi.

1  Takk, nedzadaf
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Deilig mat og rask servering når en på farten og vil stoppe for et kjapt måltid. Gode hygienetiltak rettet mot covid-19

Takk, 545britk
Anmeldt 27. juni 2020 via mobile enheter

Me hadde ein familietur te Kinsarvik og overnatta i hytter på Mikkeltunet. På Laurdag hadde me bestilt plass te 9 personar på Gloyp. Men når me kom dit var det ingen som hadde hugsa på dette, men dei snudde seg rundt og ordna bord. Det var veldig mange som bestilte mat så det tok lang tid før den kom,MEN me var på tur og hadde masse tid. Me bestillte : Hamburger som ikkje var Hamburger, Svinefilet m rosmarin og Pizza. ALT sammen smaka KJEMPEGODT. Kokken jobba aleine bak disken og må sei me var imponerte over det han utførte. Han kom til bordet etter maten og beklaga at det tok så lang tid, men den som ventar på noko godt ventar ikkje forgjeves. Tusen takk for ein hyggeleg matkveld og me kjem gjerne tebake.

Dato for besøk: juni 2020
2  Takk, Kai T
Anmeldt 25. juni 2020 via mobile enheter

Fantastisk beliggenhet/utsikt. Det er også det beste med stedet. Burde vært maten, men nei. Vi bestilte 3 kylling-sandwich og en burger. Kyllingen var tørr. Burgeren var noe hard og for mye stekt. Maten kom ikke samtidig og det ble venting på noen mens andre spiste. Prisnivået er unaturlig høyt i forhold til kvalitet.

Dato for besøk: juni 2020
Takk, frodeing

Reisende som så på Gloyp, så også på

Har du vært i Gloyp? Del dine erfaringer!