“Streit middag”
Anmeldelse av Gloyp

Gloyp
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kinsarvik
Anmeldt 13. juli 2020

Vi kjøpte to stk burger og ein pils. Dette kosta 630kr. Pilsen (lunka 1/2l boks Aas) kosta 110kr. Maten var grei nok, men blei ikkje mett. Angrer på at eg ikkje tok middagen på Esso like i nærleiken.

Takk, C3357BIperh

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte pizza og spekefjøl med rødvin og drikke til. Ca 2cl i glasset til 115kr?!, fikk noen dråper til i glasset etter å ha kommentert mengden i glasset.. Små porsjoner til svært dyr pris og kalde lokaler. Men det lille vi fikk smakte.

Takk, Leif Inge S
Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Etter at vi ikke fikk spise noe i Hotell Ullensvang og ikke rett ved siden av heller (ikke noe vilje for en god service begge steder) kjørte vi (sulten) videre og stoppet heldigvis her. Veldig enkel og gjennomtenkt måte å bestille mat og drikke på, smilende medarbeidere og mat ab god kvalitet gjorde dette til en veldig bra opplevelse, noen dager senere når vi var på vei tilbake måtte vi derfor bare legge inn en stopp igjen. Anbefales på det varmeste!

1  Takk, torschl
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Maten smakte nydelig og var delikat dandert på fat. Flott uteplass.Vi komme gjerne igjen hvis vi kjører forbi.

1  Takk, nedzadaf
Anmeldt 4. juli 2020 via mobile enheter

Deilig mat og rask servering når en på farten og vil stoppe for et kjapt måltid. Gode hygienetiltak rettet mot covid-19

Takk, 545britk

Reisende som så på Gloyp, så også på

Har du vært i Gloyp? Del dine erfaringer!