“Maten var ypperlig- burger”
Anmeldelse av Gloyp

Gloyp
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kinsarvik
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ypperlig- burger og barnemeny. Den kunne ikke vært bedre.
Fin beliggenhet. Kafeteria»look» og upersonlig betjening. Bråkete.

Takk, Culture723259

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk burger. Besøkte stedet to ganger i forbindelse med ferie i Hardanger. Første måltid var torsk. Den var veldig god. Men toppen var burgeren som ikke egentlig er en burger. Fantastisk smak. Anbefaler virkelig Gløyp. OBS, kan være litt ventetid på maten da dette er et populært sted.

Takk, SimenB_12
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi prøvde å bestille bord da vi innså at Kinsarvik ikke har mange spisesteder og hotellets restaurant var stengt... det gikk ikke. Likevel så vi at større grupper på 8 og 10 hadde vestilt og reservert... ikke bra
Men vi fikk plass med nød og neppe og maten var god. Upersonlig service og ikke veldig hyggelig pga elektronisk bestilling av mat og drikke.
Grei beliggenhet.

1  Takk, Lilleba05
Anmeldt 13. juli 2020

Vi kjøpte to stk burger og ein pils. Dette kosta 630kr. Pilsen (lunka 1/2l boks Aas) kosta 110kr. Maten var grei nok, men blei ikkje mett. Angrer på at eg ikkje tok middagen på Esso like i nærleiken.

Takk, C3357BIperh
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Bestillte pizza og spekefjøl med rødvin og drikke til. Ca 2cl i glasset til 115kr?!, fikk noen dråper til i glasset etter å ha kommentert mengden i glasset.. Små porsjoner til svært dyr pris og kalde lokaler. Men det lille vi fikk smakte.

Takk, Leif Inge S

Reisende som så på Gloyp, så også på

Har du vært i Gloyp? Del dine erfaringer!