“God mat, liten sandwich”
Anmeldelse av Gloyp

Gloyp
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kinsarvik
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Enkel og rask matbestilling via ordr.no
Veldig god mat med gode smaker.
Skuffet over størrelsen på Sandwichen som var mer en smakebit enn lunsj, noe som var rart med en pris på 165 kr.
Ceasarsalaten var stor i posjon og veldig god på smak, 195 kr. Anbefaler surdeigsbrød som tillegg. +20kr .
Er du en voksen man og trenger litt mer mat, ikke gå for sandwichen.
Smak 4/5
Service 4/5
Størrelse sandwich 2/5
Størrelse salat 3/5

Totalt 3/5

Takk, OysteinBakken

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god mat! Mat og drikke bestilles via app og serveres ved bordet.

Burger (som ikke er burger) var veldig god, godt sammensatt med grønnsaker og saus

2  Takk, Tore L
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Maten var ypperlig- burger og barnemeny. Den kunne ikke vært bedre.
Fin beliggenhet. Kafeteria»look» og upersonlig betjening. Bråkete.

Takk, Culture723259
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Fantastisk burger. Besøkte stedet to ganger i forbindelse med ferie i Hardanger. Første måltid var torsk. Den var veldig god. Men toppen var burgeren som ikke egentlig er en burger. Fantastisk smak. Anbefaler virkelig Gløyp. OBS, kan være litt ventetid på maten da dette er et populært sted.

Takk, SimenB_12
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi prøvde å bestille bord da vi innså at Kinsarvik ikke har mange spisesteder og hotellets restaurant var stengt... det gikk ikke. Likevel så vi at større grupper på 8 og 10 hadde vestilt og reservert... ikke bra
Men vi fikk plass med nød og neppe og maten var god. Upersonlig service og ikke veldig hyggelig pga elektronisk bestilling av mat og drikke.
Grei beliggenhet.

1  Takk, Lilleba05

Reisende som så på Gloyp, så også på

Har du vært i Gloyp? Del dine erfaringer!