“Hyggelig!”
Anmeldelse av Gloyp

Gloyp
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kinsarvik
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, alle i familien var fornøyde med maten. God pasta, god pizza og god burger. Hyggelig personale! Flott restaurant!

Takk, maryloum385

Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Gløyp er et fint sted rett ved veien. Imøtekommende og god service. Med en meget liten middagsmeny. En «burger» og to pizza. Vi valgte burger som skulle være spesiell for stedet. Det var en spicy karbonade som var alt for salt på en skive med godt brød. Til en pris på 255,- hadde jeg forventet å bli mett- men det ble jeg ikke. Et oppusset gatekjøkken med kjapp service og stive priser og lite og dårlig mat

Takk, perivarm
Anmeldt 9. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk mat og service vi fikk i går kveld. Blir servitør som kunne tilpasse en barnemeny til vår sønn på 2 år.
Min samboer spiste pizza, og den var veldig god og eg spiste pasta med spinat/pesto/kylling og surdeigsbrød. Smakte helt fortreffelig angrer vi ikke prøvde oss på isen, men det får vi ha til gode.

Takk, Getaway59787246555
Anmeldt 24. juni 2021 via mobile enheter

Vennlig service, rask servering, mat i toppklasse. Kokken laget vegan-rett selv om det ikke sto på menyen. Godt utvalg av lokal saft, sider og andre lokale varer

Dato for besøk: mai 2021
Takk, TorTj
Anmeldt 24. juni 2021

Vi spurte om de kunne lage vegansk, og det var ingen problem! Kokken disket opp en utrolig god vegansk rett på sparket, utrolig service!
Resten av familien spiste andebryst, som de syntes var veldig godt!
Vi fikk maten etter kort tid, og de ansatte var veldig hyggelige! Alt i alt en veldig god opplevelse, tusen takk!

Takk, Amaliesildnes

Reisende som så på Gloyp, så også på

Har du vært i Gloyp? Del dine erfaringer!