“Gløyp Spiseri”
Anmeldelse av Gloyp

Gloyp
Vurdert som nr. 1 av 1 Restauranter i Kinsarvik
Anmeldt 29. juli 2021

Dyktig og imøtekommende personale. Ung kokk som lagde en Burger (som ikke er burger) og pizza mozarella. Smakte aldeles nydelig, litt lite salt på burger, men spurde og fikk maldonsalt i en liten skål. Lokalprodusert cider smakte aldeles nydelig med den flotte fjordutsiken.

Takk, 149bee

Anmeldt 27. juli 2021

Vi spiste der to kvelder på rad, veldig god mat og super service. Maten kom raskt. Vi anbefaler andebryst med sjokolademousse til dessert. God vin og øl fra Bømmeløen var suksess. Ungene elsket pizzaen og den gode isen!

Takk, audhildv
Anmeldt 25. juli 2021

Me var tre stykker som delte ein pizza margherita. Solid botn uten at det overskygga fyllet, passeleg med ost, smakfult krydra. Akkurat det me trong ein litt kald dag. (Det var fullt inne, så me måtte sitte ute.)

Takk, Are M
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat, alle i familien var fornøyde med maten. God pasta, god pizza og god burger. Hyggelig personale! Flott restaurant!

Takk, maryloum385
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Gløyp er et fint sted rett ved veien. Imøtekommende og god service. Med en meget liten middagsmeny. En «burger» og to pizza. Vi valgte burger som skulle være spesiell for stedet. Det var en spicy karbonade som var alt for salt på en skive med godt brød. Til en pris på 255,- hadde jeg forventet å bli mett- men det ble jeg ikke. Et oppusset gatekjøkken med kjapp service og stive priser og lite og dårlig mat

Takk, perivarm

Reisende som så på Gloyp, så også på

Har du vært i Gloyp? Del dine erfaringer!