“Service i særklasse. Flere burde reise hit om vinteren også”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 1 side til!
Vatnahalsen Hoyfjellshotell
Nr. 1 av 1 hoteller i Myrdal
Anmeldt 17 mars 2015

Sjelden har jeg vært på et hotell med så god atmosfære. Jeg tror ikke det er en ting de ikke kan ordne opp i, så sant det er praktisk mulig. Store rom og gode senger. De holder også på å pusse opp noen av rommene i den øverste etasjen.
Mange stopper her når de sykler Rallarvegen eller tar en tur med Flåmsbanen. Men flere burde faktisk ta seg en tur i vinterhalvåret også, enten de vil gå på ski eller ikke.
Hjemmelaget mat og stor omtanke for gjestene.

Romtips: Fantastisk utsikt på rom som vender mot Reinungavannet
Se flere romtips
  • Opphold: mars 2015, reiste som et par
Takk, Tone102

Anmeldt 17 august 2014

Dette er stedet du opplever ro i fjellet. Fantastisk vertskap er rede til å ta vare på deg på aller beste måte. Absolutt å anbefale. Utgangspunkt for flotte fjellturer, en vandring på Rallarvegen østover eller retning Flåm. Naturopplevelseri fleng. Hotellets kjøkken er av ypperste kvalitet og hotellet har en lun og innbydende atmosfære. Hotellet har basseng - og det er vann i bassenget :-)

• Opphold: august 2014, reiste med familie
Takk, Harald910
Anmeldt 13 september 2013

Vi overnattet på Vatnahalsen høyfjellshotell etter å ha syklet Rallarvegen. Det ble en veldig positiv overraskelse. Vi ble tatt i mot av en hyggelig og serviceinnstilt betjening alle som en. Dette til tross for at hotellet var smekk fullt. God og velsmakende mat fikk vi også. Her kommer vi gjerne igjen. Hotellet har et sterkt 80-tallspreg hva tapeter og farger angår, men i denne "harry-hulen" kan jeg godt trives likevel.

• Opphold: august 2013, reiste med venner
2  Takk, mastaa
Denne anmeldelsen ble oversatt fra English. Vis original
Anmeldt 23 juli 2012

Bodde her én natt som en del av en Norgestur-pakke. Beliggenheten er mer eller mindre uslåelig. Du kan åpne vinduet og høre en stor foss istedenfor biler. Må bare elske det. Flott personale og mat (middag/frokost) også. Håper å komme tilbake!

2  Takk, James B
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen fra et TripAdvisor-medlem og ikke fra TripAdvisor LLC.Opprinnelig sendt inn på English på www.tripadvisor.com. Vis original
Anmeldt 13 august 2011

Vi syklet Rallarvegen og overnattet ved Vatnahalsen høyfjellshotell.

Koseligg høyfjellhotell, slik et hotell på fjellet skal se ut.

På hjemmesiden stod det at de hadde basseng, noe som forsåvidt stemte men det var ikke vann i bassenget. Hyggelig betjening og fantastisk god mat.

• Opphold: august 2011, reiste med familie
3  Takk, Jarle_11
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Myrdal
13,4 km unna
Myrkdalen Hotel
Nr. 1 av 1 i Vossestrand
179 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Vatnahalsen Hoyfjellshotell? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Vatnahalsen Hoyfjellshotell

Adresse: Vatnahalsen, Myrdal 5718, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Hordaland > Myrdal
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Myrdal
Prisnivå: kr 1 419 - kr 1 812 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 40
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Vatnahalsen Hoyfjellshotell. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Vatnahalsen Hoyfjellshotell Hotel Myrdal

Er dette din oppføring på TripAdvisor?