“Topptureldorado”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 1 side til!
Vatnahalsen Hoyfjellshotell
Nr. 1 av 1 hoteller i Myrdal
Anmeldt 30 april 2016 via mobile enheter

Koselig hotell med vennlig vertskap. Toppturmuligheter en masse og stort sett bra med snø, selv i slutten av april og begynnelsen av mai. Det er nesten som om man vil ha det for seg selv, men gjengen bak hotellet fortjener oppmerksomhet og skryt.

Opphold: april 2016, reiste med venner
Takk, Hans S

Anmeldt 18 april 2016 via mobile enheter

I 3(4) dager ble det arrangert kurs med skiguider fra hotellet! Eiere, verter og investorer var representert på hotellet. En utrolig hyggelig og gjestfri atmosfære gjorde dette til ett topp opphold! Legg til god mat og drikke; og mega flott vær og føre; så blir dette TOPP!

Opphold: april 2016, reiste med venner
Takk, Carsten T
Anmeldt 24 oktober 2015 via mobile enheter

Syklet fra Finse og overnatting på vatnahalsen før turen gikk videre til flåm. Veldig hyggelig hotell. Vær obs på at ulike helger har ulik profil. Noen helger er party, andre er roligere. Det er kjedelig å komme til full fest hvis du ønsker en rolig overnatting på fjellet.

Opphold: september 2015, reiste som et par
Takk, John B
Anmeldt 6 juni 2015 via mobile enheter

6/6-2015: På tur med Flåmsbanen stakk hoppet vi av på Vatnahalsen og gikk på Høyfjellshotellet og spiste en deilig lunsj før vi tok toget ned igjen. Vi satt i stuen på toppen og nøt en fantastisk utsikt! Hjemmekoselig hotell fra slutten av 1800 tallet med hyggelig vertskap. Anbefales.

Opphold: juni 2015, reiste som et par
Takk, MElisabeth
Anmeldt 28 mars 2015

Turen til Vatnahalsen gikk med Flåmsbana fra Flåm til Vatnahalsen stasjon. Ved ankomst ble vi tatt i mot av en særdeles hyggelig betjening. Hotellet har lang historie og ble under krigen utsatt for brann. Eierne, familien Aksnes har hatt hotellet i sitt eie i mange år og drives den dag i dag av familien. Hotellet har en unik beliggenhet. Man kan ikke kjøre med bil opp dit, men kan kjøre Flåmsdalen med bil opp til der Rallarvegen begynner, eller ta toget fra Myrdal stasjon (Bergensbanen) og en stasjon ned. Som seg hør og bør når man besøker Vatnahalsen tar man naturlig nok toget til Flåm hvor man kan oppleve fjordsightseeing, shoppe i en av Norges mest besøkte Souvenir shops, fiske i elva eller i sjøen.

Om sommeren er det mange syklister som kommer innom hotellet og fjellvandrere. Flott skiterreng om vinteren.

All mat lages fra bunnen av ble vi opplyst, og det stemmer. Her er ikke noe ferdigmat, brød og kaker bakes på hotellet, supper og sauser lages helt fra bunn av. En rikholdig Ala Cart Meny, og en uforglemmelig frokostbuffé! Kaffe og vaffel er alltid tilgjengelig.

Mye av det gamle er tatt vare på, sengene er gode å ligge, rommene er enkle - slik jeg synes er helt OK på et slikt sted. Heldigvis, ingen overdådig Luxus. En koselig bar i forbindelse med resepsjonen.

Her kan man nyte et glass Riesling hvitvin fra Schanz på terrassen mens sola varmer, enten det er i påsken eller om sommeren.

Stedet er kjent for gode fiskemuligheter, og det er aldri langt til nærmeste fiskevann.

Jeg synes at hotellets prisleie er gunstig, sett i relasjon til andre alternativer.

Hos familien Aksnes på Vatnahalsen Høyfjellshotell føler man seg velkommen og blir tatt godt imot.

• Opphold: juli 2014, reiste med familie
Takk, OleMortenLonli
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Myrdal
13,4 km unna
Myrkdalen Hotel
Nr. 1 av 1 i Vossestrand
179 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Vatnahalsen Hoyfjellshotell? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Vatnahalsen Hoyfjellshotell

Adresse: Vatnahalsen, Myrdal 5718, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Hordaland > Myrdal
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Myrdal
Prisnivå: kr 1 410 - kr 1 800 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 40
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Vatnahalsen Hoyfjellshotell. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Vatnahalsen Hoyfjellshotell Hotel Myrdal

Er dette din oppføring på TripAdvisor?