“Himmelsk lunsj, herlige ansatte og koslige gameldagse rom”

Beste priser for
Innsjekking dd/mm/åååå Utsjekking dd/mm/åååå
Prisene er for 1 rom, 2 voksne
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 1 side til!
Vatnahalsen Hoyfjellshotell
Nr. 1 av 1 hoteller i Myrdal
Anmeldt 25 september 2016

Utsikten og området rundt hotellet er bare helt legendarisk. Min klasse var her nå i september, og alt av trær var gulaktig og du følte virkelig at høsten nå var kommet. Du er omringet av høye majestetiske fjell, og landskapet er bare helt utrolig. Anbefaler å se utsikten fra rommet de kaller "loftet", helt utrolig!

Det beste med hotellet må ha vært lunsjen. Alt du kan tenke deg av mat i ekte koldtbordstil. Du hadde både varme og kalde retter, samt søte desserter for de som ønsket dette. Det som trekker ned er frokosten. Denne var helt ordinær og rett og slett litt kjedelig. Etter en magisk lunsj med utrolig mange valgmuligheter, ble dette en liten nedtur, men var ikke noe gale. Middagen var også ganske god, da du fik velge mellom ulike smakfulle varmretter.

Rommene var i en koselig gammeldagsstil. Ikke noe fancy, men det var likevel helt herlig. Landlig stil. Vi hadde ett 4 manns rom i 1.etasje. Rommet bestod av en gang, ett bad, ett soverom med sofa, skrivebord og en køyseng, samt enda ett rom med en dobbelseng og en liten sofa. På toalettet hadde de en utrolig god såpe, samt balsam og sjampo. Kvalitets produkter uten tvil. De har ikke tv på rommene, bevisst for at de besøkende skal "tvinges" til å sosialisere seg. For vår del var dette egentlig bare supert.

De ansatte var utrolig hyggelig. Under middagen fortalte det jeg tror var eieren/direktøren, om hotellets historie, samt en del om området rundt. Hun var utrolig flink til å formidle, og selv etter 10-15 min prating, føltes det som hun bare hadde pratet i max 5 min.

Flombanen stopper rett utenfor hotellet, og man kunne høre hver gang den kjørte forbi. Det tar ca. 6 min å ta toget fra Myrdal til Vatnahalsen, evt. en gåtur på 15-20 min. Det anbefales å gå i hvert fall enten til eller fra hotellet da du virkelig får oppleve naturen rundt.

• Opphold: september 2016, reiste på forretningsreise
Takk, Lena B
Ann-Kristin Lyn... S, Assisterende hotellsjef på Vatnahalsen Hoyfjellshotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17 oktober 2016

Hei Lena,

Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss tilbakemelding, det setter vi stor pris på. Kjekt å høre at du hadde det fint under ditt opphold hos oss og at maten, hotellet og omgivelsene falt i smak. Du er hjertelig velkommen tilbake hit ved en annen anledning!

Med vennlig hilsen
Ann-Kristin L. Svortevik

Skriv en anmeldelse
Det er nyere anmeldelser for Vatnahalsen Hoyfjellshotell
Se de nyligste anmeldelsene

Anmeldt 14 september 2016 via mobile enheter

Etter en dag på beina var det fantastisk godt å komme frem til Vatnahalsen høyfjellshotell. Fantastisk service og god mat og drikke med fantastiske kollega, kan absolutt anbefales et naturlig stopp på Rallarveien

Opphold: september 2016, reiste på forretningsreise
1  Takk, Øyvind L
Anmeldt 12 september 2016

Flott beliggenhet ved Flåmsbanen, hyggelig vertskap som kan ordne det meste. Imøtekommende personale. Enkle rom med flott utsikt. Fine fellesarealer, utendørs svømmebasseng. Veldig god mat, ypperlig frokost. Et deilig sted å være når du skal sykle Rallarvegen. Kommer igjen år etter år.

Romtips: De beste rommene er de nyoppussede i andre og tredje etasje. Flott utsikt fra alle rom.
  • Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, Inger Lavik O
Anmeldt 4 september 2016 via mobile enheter

Et enkelt hotell med god mat og hyggelig betjening. I hovedsak engelsktalende betjening.
Trivelig og tradisjonell innredning og vakker natur gav rammene for en fin aften.
Noen av rommene har badekar, godt å avslutte dagens økt med et varmt bad. Rent og ryddig.

Opphold: september 2016, reiste med venner
Takk, Synnøve R
Anmeldt 27 august 2016 via mobile enheter

Hotell rett før Myrdal på Rallarvegen. Fin beliggenhet, utebasseng, enkle rom, men fine fellesarealer og god mat på hotellet . Flåmsbanen stopper ved hotellet, men det er ikke bilvei til hotellet. Dette er et hotell med god service som passer for alle. Anbefales.

Opphold: august 2016
Takk, Roald L
Hoteller du kanskje også vil like ...
Vurder også disse overnattingsmulighetene i eller i nærheten av Myrdal
13.4 km unna
Myrkdalen Hotel
Nr. 1 av 1 i Vossestrand
177 anmeldelser
Vis priser

Har du vært i Vatnahalsen Hoyfjellshotell? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Vatnahalsen Hoyfjellshotell

Adresse: Vatnahalsen, Myrdal 5718, Norge
Beliggenhet: Norge > Vestlandet > Hordaland > Myrdal
Fasiliteter:
Bar/salong Gratis Internett-tilgang (WiFi) Restaurant
Hotellstil:
Nr. 1 av 1 hoteller i Myrdal
Prisnivå: kr 1 382 - kr 1 781 (Basert på gjennomsnittspriser for et standardrom)
Antall rom: 40
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Booking.com slik at du trygt kan bestille fra Vatnahalsen Hoyfjellshotell. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Vatnahalsen Hoyfjellshotell Hotel Myrdal

Er dette din oppføring på TripAdvisor?