Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Fine rom og knall god frokost med utsikt.
Rene og pene rom med balkong

God service og imøtekommende Staff.

Ligger så si vegg i vegg med Ægir bryggeri som var en opplevelse man sjeldent får. Nydelig mat og øl

Dato for oppholdet: mars 2018
Takk, Trond N
TorgeirS96, Sales Manager på Flåmsbrygga Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2019

Kjære gjest!

Tusen takk for kjekk tilbakemelding, og vi er svært glad for å høyre at du hadde ein god oppleving hjå oss.
Håpar å sjå deg tilbake i Flåm snart!

Anmeldt 4. september 2018

Oppleve Flåm på kveldstid ? da kan jeg anbefale dette hotellet. Bo helst i 2dre etasje, for da får man litt oversikt eller utsikt. Rommene har balkong som er koselig å tilbringe kvelden på. Rommene er romslige og pent innredet. Sengene er gode og dusjen / badet er meget bra. Kort vei til restauranter og pub.

Romtips: 2dre etasje mot kaien gir best utsikt
Dato for oppholdet: august 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, Geir H
TorgeirS96, Sales Manager på Flåmsbrygga Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Kjære gjest!

Tusen takk for fin tilbakemelding. Veldig kjekt at de hadde eit godt opphald her hjå oss, og me ynskjer dykk hjarteleg velkomen attende!

Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet var helt ok. Bar litt preg av å være slitt, men det var rent. Koselig med en liten balkong. Litt rart at du må ut i et annet bygg for å komme til frokosten. Koselig beliggenhet med fjorden, og rett ved siden av Flåmsbanen.

Dato for oppholdet: mai 2017
Takk, Andahl87
Anmeldt 3. oktober 2017 via mobile enheter

Hotellet er i utgangspunktet meget sjarmerende, med god beliggenhet og hyggelig betjening.
Men....
Vi hadde i utgangspunktet bestilt 2 dobbelt rom flere måneder i forveien (2 par).
På reisen mot Flåm, ble vi oppringt fra hotellet og spurt om vi kunne akseptere et familie rom/jr. suite, da det hadde blitt noe feil med reservasjonen til noen andre gjester. Vi ble fortalt at det var separat soverom med dør i mellom rommene og god standard. Dette var ikke noe vil ønsket, men aksepterte for å avhjelpe i en vanskelig situasjon.
Skuffelsen var stor da vi oppdaget at det ikke var mulig å lukke døren p.g.a. at soverommet var så lite at sengen stengte for muligheten til det. Etter at vi med mye strev fikk demontert sengen og presset den skrått opp mot veggen - og lukket døren, ble det oppdaget at man ikke klarte å åpne vinduet.
Med døren lukket og uten mulighet til å lufte i det lille rommet, ble det så varmt og luften så dårlig - at det var umulig å sove der.
Resultatet var at den flotte naturopplevelsen ble ødelagt av mangel på søvn.

Så vårt råd - ikke bestill familierom hvis dere er mer enn 2 voksne personer samme.

Servicen på hotellet ellers var god, men det var en ulempe at de ikke forstod norsk, da hele betjeningen snakket mer eller mindre godt engelsk - også i restauranten.

Dato for oppholdet: september 2017
2  Takk, 585terjes
Anmeldt 23. august 2017 via mobile enheter

Bodde ei natt i ett hjørne-rom 2 etg, stort fint rom med stor hjørne-terrasse.
Hotellet hadde sitt særpreg, flott arkitektur og alt i reisverk av tre, og det var ikke lytt av den grund. Plassen føles litt som en blanding av pensjonat og hotell, har Flåm,s kanskje beste tomt som gir deg en fantastisk oversikt over aktiviteten på denne vakre plassen.
Restauranten er helt grei, ikke noe ekstra her. Frokostbuffet er også bra nok.
Stort sett utenlandske ansatte, som er et pluss da de fleste gjester her er engelsktalende turister.
Plassen har gode parkerings-muligheter.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, Frode H