174anitas
4,0 av 5 boblerAnmeldt 2. aug. 2020
4,0 av 5 boblerVerdi
3,0 av 5 boblerRenslighet
4,0 av 5 boblerService
Flåmsbrygga Hotell, MarkedsføringFlåmsbrygga Hotell, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. nov. 2020
Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding. Vi er glad for å høyre at du har hatt eit fint opphald hjå oss! Vi håpar å ynskje deg velkommen tilbake ved ein seinare anledning.
  • Hotels.com
    1.0 km fra Flåmsbrygga Hotell
    0.1 km fra Flåmsbrygga Hotell
    Se flere hoteller i Flåm
    Anmeldt 1. august 2020

alle 8 kom slitne og gjennombløte til hotellet ca 1400, betjeningen ordnet raskt ledige rom slik at vi fikk dusjet, god service og moderne rene rom med en kjempebra service hele veien, god frokost neste dag gjør at dette er over gjennomsnittet

Romtips: rom med utsikt utover sjøen
    1  Takk, Berg F
    Flåmsbrygga Hotell, Marketing på Flåmsbrygga Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. oktober 2020

Kjære gjest,

Takk for fin tilbakemelding - vi set pris på det! Vi er glade for at de hadde eit fint opphald hjå oss.

Anmeldt 23. juli 2020

Fine og koselige rom med gode senger. Balkong med nydelig utsikt. Rent og pent og hyggelig betjening. Frokosten som var meget bra må du over i ett annet bygg for å innta, men helt greit.
    Ligger vegg i vegg med Ægir puben som bare må oppleves.

1  Takk, elina63

Kjære gjest,

Takk for din tilbakemelding - vi set stor pris på det! Vi er glade for å høyre at du hadde eit fint opphald hjå oss.

Anmeldt 12. februar 2019 via mobile enheter

Fine rom og knall god frokost med utsikt.
    Rene og pene rom med balkong

God service og imøtekommende Staff.

Ligger så si vegg i vegg med Ægir bryggeri som var en opplevelse man sjeldent får. Nydelig mat og øl

Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, Trond N
    TorgeirS96, Sales Manager på Flåmsbrygga Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. mars 2019

Kjære gjest!

Tusen takk for kjekk tilbakemelding, og vi er svært glad for å høyre at du hadde ein god oppleving hjå oss.
    Håpar å sjå deg tilbake i Flåm snart!

Anmeldt 4. september 2018

Oppleve Flåm på kveldstid ? da kan jeg anbefale dette hotellet. Bo helst i 2dre etasje, for da får man litt oversikt eller utsikt. Rommene har balkong som er koselig å tilbringe kvelden på. Rommene er romslige og pent innredet. Sengene er gode og dusjen / badet er meget bra. Kort vei til restauranter og pub.

Romtips: 2dre etasje mot kaien gir best utsikt
    Dato for oppholdet: august 2018
    • Reisetype: Reiste med venner
    1  Takk, 63geirh
    TorgeirS96, Sales Manager på Flåmsbrygga Hotell, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Kjære gjest!

Tusen takk for fin tilbakemelding. Veldig kjekt at de hadde eit godt opphald her hjå oss, og me ynskjer dykk hjarteleg velkomen attende!

Anmeldt 26. mars 2018 via mobile enheter

Hotellet var helt ok. Bar litt preg av å være slitt, men det var rent. Koselig med en liten balkong. Litt rart at du må ut i et annet bygg for å komme til frokosten. Koselig beliggenhet med fjorden, og rett ved siden av Flåmsbanen.

Dato for oppholdet: mai 2017
    Takk, Andahl87