“Meget skuffende”
Anmeldelse av Flam Bakery

Flam Bakery
Vurdert som nr. 1 av 3 Smått og godt i Flåm
Anmeldt 22. juli 2021

Har hørt mye positivt om stedet. Derfor ble skuffelsen stor da vi kom innom. De hadde et elendig utvalg av glutenfritt og ingen ting var noe de hadde laget selv. Det var helder ingen passende alternativer til lunsj for min bedre halvdel.
Isen var god.

Takk, 411magnus
Frode S, General Manager på Flam Bakery, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. juli 2021

Hei. Det stilles strenge krav til produksjonsområdet hvis man lager glutenfrie produkter. De må lages i et lokale uten melstøv fra ordinære bakevarer. Det er derfor ikke mulig å lage noe glutenfritt ved Flåm Bakeri. Vi har allikevel valgt å tilby noen ferdige innkjøpte glutenfrie produkter, men forstår at det kan virke lite tilfredsstillende. Håper på tross av dette at dere legger turen innom oss en annen gang.

Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Topp bakeri med masse deilig bakverk og fin beliggenhet. Savnet rundstykker og smågrovt men gode påsmurte baguetter til fornuftig pris

Takk, liseregine
FSkar, Marketing på Flam Bakery, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2021

Takk for din tilbakemelding ! Velkommen igjen :-)

Anmeldt 12. oktober 2020

Jeg var innom dette bakeriet. Det var ikke så stort utvalg. Men det jeg fikk var godt.
Likte ikke at ekspertisen ikke snakket norsk. Dette var et stort problem i hele området. En butikk hadde også hengt opp lapp om at vi snakker norsk. Ialefall 80 prosent av dem. Det er leit at i det som skal være et av de norskeste stedene i landet ikke kan snakke sitt morsmål.

Dato for besøk: oktober 2020
2  Takk, _travelmanontripadv
FSkar, General Manager på Flam Bakery, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020

Takk for din tilbakemelding. Vi har et noe mindre sortiment nå enn i høysesong og mot slutten av dagen er det meste av dagens ferske bakverk solgt ut. Noe som er viktig med tanke på at vi ikke ønsker svinn/må kaste noe.

Ellers har vi mange dyktige internasjonale medarbeidere. Da det er begrenset med norsktalende kandidater til stillinger her i Flåm, så er vi helt avhengig av utenlandsk arbeidskraft. Vi tilbyr norskkurs til mange av disse, men ser at det er et behov for ytterligere økt kunnskap. Velkommen igjen !

Anmeldt 21. september 2020

En fin start på dagen! Vi var innom før vi skulle ta Flåmsbana, og Rallarvegen videre.
Kjøpte med oss ferske kanelboller, og skoleboller. De var nybakte, og smakte utsøkt :)

Dato for besøk: september 2020
2  Takk, 310trudep
FSkar, General Manager på Flam Bakery, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Takk for hyggelig tilbakemelding ! Velkommen igjen.

Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Ikke gå hit for å få en god kaffe, for den er rett og slett besk. Det eneste positive med den er at den er varm :(

3  Takk, Frkevy

Har du vært i Flam Bakery? Del dine erfaringer!