“Grei plass”
Anmeldelse av Furukroa

Furukroa
Vurdert som nr. 9 av 14 Restauranter i Flåm
Beskrivelse: Furukroa Kafè på kaia i Flåm - for lunsj og middag, kaffistopp, is- og gatekjøkkenmeny. Lunsj- og middagsbuffet i restauranten i sommarsesongen. Selskapsmenyar til arrangement i restauranten. 270 plassar fordelt på kafè, restaurant, og eige selskapslokale. I tillegg ca 380 plassar på uteterrassen ved fjorden. Her har me også dagleg grillbu i sommarsesongen frå 24/6 til medio august og i tillegg helgane i august og september Idèelt for grupper.
Anmeldt 10. april 2017

Grei plass for et raskt måltid. OK mat, og rask ekspedering. Dårlig renhold og opprydding etter gjester.

Takk, Bjørn-Olav H

Anmeldt 3. september 2016 via mobile enheter

Vi ankom Flåmsbrygga seint, etter timer på sykkelsete. Ble møtt av hyggelig servitør, men kunne ikke Norsk.
Det kunne vel egentlig ikke noen av servitørene. Personlig synes jeg det er litt synd at det meste av personell du møter rundt omkring på turist steder i mitt eget land, kun snakker engelsk.
Når det er sagt var maten utrolig god og flott tilberedt. Jeg spiste og flere spiste lammeburger, noen spiste plukket svin burger og barna kylling nuggets. Nuggets var laget der så det ut som, et pluss.
God mat og god øl etter en lang dag på Rallarvegen var helt topp.
Har spist på Ægir før, og det er også helt utmerket.
We Will be back.

Takk, MeretheM31
Anmeldt 30. august 2016

Kan vera ein grei plass, men og det motsatte. På dagar med mykje turistar er det nesten utriveleg, mykje støy, kø og anna trengsel. Litt utpå dagen er det som regel betre, stort sett god mat til fornuftig pris. Berre utanlandsk betjening som er ok. Har vore her fleire gonger, plassen er blitt større, standaren stort sett den samme som før.

Takk, laffenM
Anmeldt 25. juli 2016 via mobile enheter

Var innom for å eta lønsj søndag 24/7. Det var ein stor nedtur. Det er den simplaste lønsjen vi har fått servert nokon stader. Var innom for ein del år sidan og synstest det var dårleg utval då, men no var det elendige. Dette er ikkje noko å tilby turistane. Truleg difor det var lite folk der også.

Takk, Hans L
Anmeldt 6. juni 2016

Søndags buffeen på Furukroa er alltid velsmakende og velfylt. Furukroa ligger i et naturskjønt område med mange muligheter.

Takk, Jan K

Har du vært i Furukroa? Del dine erfaringer!