Må prlves

Vi kjøpte pakke inkl sykkeltur. Fantastisk opplevelse! Og det anbefales å stoppe nede i kiosken før... les mer

Anmeldt 28. juli 2021
toneir_na
Frederikssund, Danmark
Spektakulær opplevelse

Flåm zip line er en spennende og morsom opplevelse. Daglig leder er utrolig hjelpsom, driftig og... les mer

Anmeldt 18. juli 2021
769li
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 20. juni 2020

Forferdelig service. Ingen køsystem og ingen informasjon om hvordan man prioriterer folk inn. Man booker inn til et klokkeslett, men tross at alle i køen hadde samme klokkeslett ble enkelte proritert inn tross at noen hadde stått svært lenge i køen.

Ziplinen var fantastisk.

Dato for opplevelse: juni 2020
4  Takk, Kristin3678
Ingridgrymyr, Manager på Flam zipline, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juni 2020

Hei Kristin.

Det er veldig synd at du fekk ein dårlig opplevelse av vårt køsystem og kundeservice. God kundeservice er noko me er svært opptatt av og me får normalt veldig gode tilbakemeldingar på dette. Køsystemet vårt fungerer slik at dersom du har booka for eksempel klokka 10.00, kan du forvente og få ta ziplinen mellom klokka 10.00 og 11.00. Me sender fortløpande, slik at når me har sendt alle som har booka klokka 10, startar me på dei som har booka klokka 11.00. Beklagar at dette ikkje har blitt kommunisert godt nok til deg.
Flott at du likte sjølve ziplinen!

Anmeldt 18. juni 2020

Anbefales tur med bevegelseshemmede, funksjonshemmede, rullestolbruker, eller annen med behov for tilrettelagt. Fantastisk mottakelse og tilrettelegging fra vi kom til Myrdal med egen bil, til vi reiste igjen etter å ha blitt fraktet med utv opp til zipline. Følte oss veldig velkomne og de gjorde det beste de visste de kunne gjøre.

Fant ut at det lønner seg å snakke med de som er Ved zipline om rutiner mm. før ankomst. Ringte en av operatørene, og da var det enklere å snakke på engelsk, og visste ikke forskjell på stasjonene, eller hvor vi skulle kjøre. Så var noe forvirrende. Snakket så direkte med de som er ved zipline, og da var det ingen problem.

Tommel opp for zipline Flåm og ivaretakelsen av alle behov og mennesker

PS. Her må det bli et alternativ og kunne trykke på funksjonshemmet, helse el på «hvem var med deg?»

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, heidibrennah
Anmeldt 6. august 2019 via mobile enheter

Fantastisk opplevelse, dette anbefales på det sterkeste. Og osten de selger i enden av zipplineren bør prøves, den var nydelig. Trivelige folk som jobbet med zipplineren
Kommer gjerne igjen

Dato for opplevelse: august 2019
1  Takk, 505tinan
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Garantert årets beste tur med fantastisk utsikt og en utrolig tur ned nesten 1.4km med zipline i nesten 100kmt over Rallarvegen før turen fortsetter på sykkel om du har husket å bestille dette på forhånd eller har med egen. Det går også an å sykle Rallarvegen fra toppen og ta zipline som et avbrekk ned det som kan oppleves som et krevende parti på sykkel.

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, EspenA92
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Dette var ein fantastisk opplevelse med ein fantastisk god service av betjeningen som jobber der.
Dette kan eg anbefale på det sterkeste

Dato for opplevelse: juli 2019
Takk, olivaas