Adrenalin kick

Utrolig spennende og utfordrende zipline. Flinke ansatte og vakker natur hever opplevelse... les mer

Anmeldt 12. juli 2022
Padleraua
Haugesund, Norge
Vakkert :)

Dette var en ny måte å oppleve landet på :). Å fyke mange meter over bakken i 100 km/t var en... les mer

Anmeldt 1. januar 2022
Dessertelsker23
Ottestad, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 18. juli 2021

Flåm zip line er en spennende og morsom opplevelse. Daglig leder er utrolig hjelpsom, driftig og hyggelig! Anbefales på det sterkeste.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 769li
Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

Dette må prøves ! Vi var en vennegjeng som valgte zipline som en del av en full pakke fra Flåm. Tog,zip og sykkel. Flott vær, lite kø gjorde sitt til at det ble en fantastisk opplevelse. Profesrsionelt team som ivaretok oss fra vi entrer startpunkter ved vantnahalsen. God akselerasjon og fart opp mot 100 km/T ned mot Kårdal. Veldig gøy

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 878oles
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Velorganisert og gøy. Passet for hele familien. (Tenårsbarn) Vi kjøpte tur med zipline og sykler. Drakk kaffe og spiste sveler etter zipline og syklet til Flåm med mange koselige stopp på veien.

Takk, sarikirsia
Anmeldt 19. juli 2020

Forferdelig service.
Først fikk vi vite at det bare var ledig billett til en person, noe som passet da vi bare skulle ha en billett. Toget var fullt så vi fikk tips om at vi kunne kjøre et stykke opp og at det da bare tok 1 time å gå opp til ziplinen. Veien var delvis stengt pga. rasfare, noe vi burde fått opplyst. Det tar for øvrig mer enn 1 time å gå fra parkeringen.

Elendig køsystem på toppen. Min forhåndsbestilte billett ble ikke prioritert selv om det står noe annet på skiltet. Måtte vente i 2 timer og 40 minutter. Det var da noen som seilte ned alene, det burde da vært mulig å fulle opp ledige plasser for å redusere kø, noe som er lett å gjøre siden antall passasjerer blir skrevet opp på forhånd. Selve zipline-turen var fantastisk og sikkerheten var god.

Anbefaling til alle som skal ta ziplinen: ikke bestill i forveien, gå for drop-in. Køen er like lang uansett.
Det burde også vært et toalett og en kiosk ved ziplinen da det er så enorm lang ventetid.

2  Takk, Gjest736
Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Vi bestilte rundturen med tog, zip-line og leie av sykler. Det var en utrolig fin opplevelse. Hadde med 4 gutter i alder 9-12 og de var superfornøyd! Veldig bra pakkeløsning :)

1  Takk, 77sivl