eDreams
Priceline
ZenHotels.com
Anmeldt 28. juni 2021 via mobile enheter

God service og veldig god mat! Passer godt for familier - de har pizza og milkshake i tillegg til indrefilet og and! Vi spiste pizza, spareribs, and og indrefilet og alt sammen var veldig godt! Rent og pent og ikke minst en utsikt av de sjeldne!

Dato for oppholdet: mai 2021
1  Takk, abaa
Anmeldt 27. september 2020 via mobile enheter

Veldig god service, og hyggelig personell. Nydelig utsikt! Maten var mye for pengene, og hva man forventer på et slikt type sted. Kunne kommet igjen :) Alkoholserveringen og matservering stengte klokka 20, men man legger seg kanskje litt tidlig på landet

Dato for oppholdet: september 2020
Takk, elisef621
Anmeldt 6. juli 2020

Vi var innom hotellet kun som en én-natts-pit-stop før vi skulle videre, men her kan man lett være i mange dager. Leiligheten hadde to soverom, romslig stue, fint bad og terrasse med nydelig utsikt. Rommet virker å være nyoppusset, og restauranten i underetasjen hadde bra meny som treffer alle ganer og aldersgrupper. Vi likte dette rommet veldig, veldig godt. "I disse tider" ble frokosten levert på døra, noe som faktisk var veldig praktisk også.

1  Takk, KennethRordam
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Kona og jeg er på en kjøretur fra øst til vest og la inn en overnatting i Flåm. Flåm i seg selv er et flott sted, og det er også Flåm Marina. Flotte, blide og serviceinnstilte ansatte, pene og meget rene rom og maten smakte helt utrolig. Da skader det heller ikke at resturanten så og si ligger i fjorden

2  Takk, XxARNTxX
Anmeldt 25. august 2019

Fint hotell med flott utsikt beliggende tett på vannet.
Bare noen få minutters gange langs vannet på trebrygger til sentrum, fin gåtur.
Hotellet har restaurant, men ingen frokostservering.
Vi bodde en leilighet med 2 soverrom og en hyggelig stue kombinert med et enkelt kjøkken.
Veranda med super utsikt over fjorden og opp fjellene, meget bra.
Et minus at hoved-soverommet med dobbelseng ikke hadde vindu/lufting.

Dato for oppholdet: august 2019
1  Takk, 522terjeh