Intro og sikkerhetskurs med Njord i Flåm

Sikkerhet og introkurs med Njord i Flåm kan. Virkelig anbefales. Om man er helt nybegynner eller... les mer

Anmeldt 20. august 2021
francisk375
Norge
Utvidet Inteokurs med våttkort

Anmeldt 17. juli 2020
363ingridj
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi er 2 venninner som var innom Flåm og var med på utvidet introkurs med Njord, ble 5-6 timer med padleteknikk samt egenredning og kameratredning. Utrolig dyktig instruktør Frida, hun gav alle gode tilbakemeldinger og fikk dette til å bli en veldig god opplevelse. Kunnskapsrik, profesjonell og veldig sjarmerende blid. Anbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 363ingridj
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Takket være Ervin sin flotte guiding og ledelse ble dette en ekstra bra opplevese!
Å padle på Aurlandsfjorden er i seg selv en flott naturopplevelse, til tross for litt regn og grått vær.
Vi nøt timene på fjorden og lærte og lo mye.
Anbefales!!

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, 995olavm
Anmeldt 6. juni 2016

Tok NOLS sitt WFA (wilderness first aid) kurs hjå Njord med fantastiske Lena som instruktør. Flåm var ei vakker ramme for kurset og Njord stilte opp med god stemning og kajakktur etter avslutta kurs. Vil anbefale kurset for alle som ynskjer å lære meir om førstehjelp langt frå hjelp. Kurset har mellom anna ei svært god tilnærming til vurdering av ryggskadar. Har du mykje erfaring med førstehjelp (nivå 3 eller høgare) frå før ville eg vurdert WAFA. Kurset har mykje praksis og er kompakt. Du lærer mykje.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Johannes Bjelde H
Anmeldt 24. august 2015

En fantastisk tur utover i Nærøyfjorden med flinke guider som byr på mye kunnskap om nærmiljøet, god humor og fantastisk atmosfære. Vi var en god blanding av nasjonaliteter i vår gruppe, men guidene kommuniserte godt på norsk, engelsk og fransk. Vi fikk en nøye gjennomgang av utstyr og kajakkene før vi begynte og vi følte oss godt ivaretatt. Verdt hver eneste krone. Takk for en perfekt tur Amalie, Erica og King Daniel of Flåm. See you soon!

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Nina Caroline A
Anmeldt 20. juli 2015 via mobile enheter

Inspirerende dager og flotte opplevelser i vakker natur. Profesjonelle guider som sørger for trygghet, hygge, god atmosfære og deilig mat. Anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2015
Takk, HegeSofi