Nærøyfjord Kajakk, Vandring & Cruise

Utvidet Inteokurs med våttkort

Anmeldt 17. juli 2020
363ingridj
Oslo, Norge

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Dette var en fantastisk opplevelse og en perfekt kombinasjon. Våre guider (Ervin og Fride) var superflinke. Selv om vi hadde minimalt med padleerfaring fra før, ga de oss nyttige tips på veien og fikk oss til å føle trygge på hele turen. De fortalte interessante historier fra stedene vi passerte og tok i det store og hele veldig godt vare på oss. Lunsjen de serverte var rikelig og nydelig god. Turen var absolutt verdt pengene og anbefales på det varmeste!

Dato for opplevelse: juli 2020
1  Takk, Nils209
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi er 2 venninner som var innom Flåm og var med på utvidet introkurs med Njord, ble 5-6 timer med padleteknikk samt egenredning og kameratredning. Utrolig dyktig instruktør Frida, hun gav alle gode tilbakemeldinger og fikk dette til å bli en veldig god opplevelse. Kunnskapsrik, profesjonell og veldig sjarmerende blid. Anbefales

Dato for opplevelse: juni 2020
1  Takk, 363ingridj
Anmeldt 10. september 2016 via mobile enheter

Takket være Ervin sin flotte guiding og ledelse ble dette en ekstra bra opplevese!
Å padle på Aurlandsfjorden er i seg selv en flott naturopplevelse, til tross for litt regn og grått vær.
Vi nøt timene på fjorden og lærte og lo mye.
Anbefales!!

Dato for opplevelse: september 2016
1  Takk, 995olavm
Anmeldt 6. juni 2016

Tok NOLS sitt WFA (wilderness first aid) kurs hjå Njord med fantastiske Lena som instruktør. Flåm var ei vakker ramme for kurset og Njord stilte opp med god stemning og kajakktur etter avslutta kurs. Vil anbefale kurset for alle som ynskjer å lære meir om førstehjelp langt frå hjelp. Kurset har mellom anna ei svært god tilnærming til vurdering av ryggskadar. Har du mykje erfaring med førstehjelp (nivå 3 eller høgare) frå før ville eg vurdert WAFA. Kurset har mykje praksis og er kompakt. Du lærer mykje.

Dato for opplevelse: juni 2016
Takk, Johannes Bjelde H
Anmeldt 24. august 2015

En fantastisk tur utover i Nærøyfjorden med flinke guider som byr på mye kunnskap om nærmiljøet, god humor og fantastisk atmosfære. Vi var en god blanding av nasjonaliteter i vår gruppe, men guidene kommuniserte godt på norsk, engelsk og fransk. Vi fikk en nøye gjennomgang av utstyr og kajakkene før vi begynte og vi følte oss godt ivaretatt. Verdt hver eneste krone. Takk for en perfekt tur Amalie, Erica og King Daniel of Flåm. See you soon!

Dato for opplevelse: august 2015
Takk, Nina Caroline A