sirkri
    13.3 km fra Flam Camping & Hostel
    Restaurant
    Se flere hoteller i Flåm
    Anmeldt 9. juli 2020

Innsjekking ved kiosken som ligger ved inngangen. Kiosken har et greit utvalg. Tildelt en rent og stille rom i første etasje med eget bad. Felles kjøkken med stor plass. Manglet litt kjøkkenutstyr, hvor var vannkoker? Ønsker at det var et par bord utenfor.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, Staale380
    Anmeldt 27. juni 2020

Vi overnattet på Ungdomsherberget på et rom med toalett og dusj og tilgang til felleskjøkken og felles-oppholdsrom. Mottagelsen vi fikk da vi sjekket inn, var veldig hyggelig, rommet var rent og fint og beliggenheten god. Her likte vi oss godt!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Berit H
    Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Fin plass i hyggelige Flåm. Hissig og fiendtlig vert trekker dessverre kraftig ned. Vær forsiktig med pære(egentlig plomme) trærene. Ble også lovet vekking klokken 08.00, dette ble ikke overholdt! Vi koste oss masse så lenge vi var utenfor campingen. Inne på campingen følte vi oss overvåket. Rene toaletter trekker litt opp.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, 215_rjanh
    Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot og koste oss på Flåm Camping, under epletrær og i fortrolig lag med veps og bier.
    Naturskjønn plass, rent, stille og rolig, gode fasiliteter og tre søte grisunger på beite. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, 89ingerp
    Anmeldt 18. juli 2019

Turistpriser på overnatting i telt men sånn er jo resten av Flåm også. Stor og fin campingplass med flott beliggenhet. Hyggelig betjening. Eneste vi hadde å utsette noe på var toalett og dusjfasilitetene. Her var det tydelig at kapasiteten gjorde at renhold og tilgjengelighet ble så som så.

Dato for oppholdet: juli 2019
    1  Takk, MariusL297