Jon Halvor S
  • Priceline
25.8 km fra Flam Camping & Hostel
Se flere hoteller i Flåm
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg bodde på vandreheimen mens barn og barnebarn hadde ei hytte. Utrolig vakkert og velstelt her med frukttrær og blomster. Rommet har køyeseng og bad med dusj. Rent og pent. Fellesrommet veldig bra med alt man trenger. Kjøleskap med kurver for hver. Liten lekeplass for barna.

2  Takk, sirkri
Anmeldt 9. juli 2020

Innsjekking ved kiosken som ligger ved inngangen. Kiosken har et greit utvalg. Tildelt en rent og stille rom i første etasje med eget bad. Felles kjøkken med stor plass. Manglet litt kjøkkenutstyr, hvor var vannkoker? Ønsker at det var et par bord utenfor.

Dato for oppholdet: juni 2020
1  Takk, Staale380
Anmeldt 27. juni 2020

Vi overnattet på Ungdomsherberget på et rom med toalett og dusj og tilgang til felleskjøkken og felles-oppholdsrom. Mottagelsen vi fikk da vi sjekket inn, var veldig hyggelig, rommet var rent og fint og beliggenheten god. Her likte vi oss godt!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Berit H
Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Fin plass i hyggelige Flåm. Hissig og fiendtlig vert trekker dessverre kraftig ned. Vær forsiktig med pære(egentlig plomme) trærene. Ble også lovet vekking klokken 08.00, dette ble ikke overholdt! Vi koste oss masse så lenge vi var utenfor campingen. Inne på campingen følte vi oss overvåket. Rene toaletter trekker litt opp.

Dato for oppholdet: august 2019
Takk, 215_rjanh
Anmeldt 19. juli 2019 via mobile enheter

Vi ble tatt godt imot og koste oss på Flåm Camping, under epletrær og i fortrolig lag med veps og bier.
Naturskjønn plass, rent, stille og rolig, gode fasiliteter og tre søte grisunger på beite. Kommer gjerne igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
1  Takk, 89ingerp