AndreasJL
      kr 4 392
    6.5 km fra Flam Camping & Hostel
    Se flere hoteller i Flåm
    Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Besøkte med 2 store barn og hund. De lå på en hytte med hunden, mens vi «gamle» lå på vandrerhjemmet. Vandrerhjemmet var rent og pent med fint eget bad og toalett, felles kjøkken og stue. Hytta var enkel uten eget bad, men grei standard ellers. Hyggelig betjening, god service og bare 250 meter og gå til kafeer, restauranter, butikker, puber, havn og togstasjon i Flåm.

Takk, jonhalvors
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Mannen min og jeg bodde på vandreheimen mens barn og barnebarn hadde ei hytte. Utrolig vakkert og velstelt her med frukttrær og blomster. Rommet har køyeseng og bad med dusj. Rent og pent. Fellesrommet veldig bra med alt man trenger. Kjøleskap med kurver for hver. Liten lekeplass for barna.

2  Takk, sirkri
    Anmeldt 9. juli 2020

Innsjekking ved kiosken som ligger ved inngangen. Kiosken har et greit utvalg. Tildelt en rent og stille rom i første etasje med eget bad. Felles kjøkken med stor plass. Manglet litt kjøkkenutstyr, hvor var vannkoker? Ønsker at det var et par bord utenfor.

Dato for oppholdet: juni 2020
    1  Takk, Staale380
    Anmeldt 27. juni 2020

Vi overnattet på Ungdomsherberget på et rom med toalett og dusj og tilgang til felleskjøkken og felles-oppholdsrom. Mottagelsen vi fikk da vi sjekket inn, var veldig hyggelig, rommet var rent og fint og beliggenheten god. Her likte vi oss godt!

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Berit H
    Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Fin plass i hyggelige Flåm. Hissig og fiendtlig vert trekker dessverre kraftig ned. Vær forsiktig med pære(egentlig plomme) trærene. Ble også lovet vekking klokken 08.00, dette ble ikke overholdt! Vi koste oss masse så lenge vi var utenfor campingen. Inne på campingen følte vi oss overvåket. Rene toaletter trekker litt opp.

Dato for oppholdet: august 2019
    Takk, 215_rjanh