eDreams
Priceline
Agoda.com
ZenHotels.com
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et billig og veldig godt overnattingssted midt i Flåm. Super funksjonelt vandrerhjem, rent, praktisk og veldrevet. Et godt sted å lande etter sykkel eller vandretur. God beliggenhet og alt på stell. Anbefales til deg som setter pris på slikt.

Takk, liseregine
Anmeldt 9. juli 2021

Leide plass for telt med strøm i to netter. Hyggelig betjening. Sentral beliggenhet i Flåm, mye å oppleve i nærheten! Fantastisk natur! Campingplassen har ok fasiliteter. Litt tungvint med 20 kr-mynt/poletter for dusjing, men det er til å leve med!

Takk, Anders P
Anmeldt 25. september 2020

Måtte betale mer en det som er oppgitt på hjemmesiden. Lite imøtekomme personal som virket sinte og irriterte for alt mulig. Slitte lokaler og utdaterte fasiliteter. Bobiler må stå på gjørmete gressplen.

Dato for oppholdet: september 2020
1  Takk, Sssnake78
Anmeldt 12. august 2020 via mobile enheter

Flott campingplass! Vi budde i telt med straum, og vart henvist plass av ein kvikk, ung kar. Ryddig, ordentlig, reint og ein flott stad å campe. Flotte sanitæranlegg, som var reine både morgon og kveld.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, trudefj
Anmeldt 8. august 2020 via mobile enheter

Flott Camping i grønne omgivelser under stupbratte fjell. Smilende og veldig trivelige ansatte! Skal vi sette fingeren på noe så er det kvaliteten på madrassene på hostellet. Vi er litt stive og støle etter to netter der. Forventer bittelitt høyere komfort til den prisen. Ellers en nydelig camping, med flotte fellesarealer. Mulighet for vasking av kropper, kopper, kar og klær. Flott beplantet område. Særlig fine teltplasser under epletrærne. Campingplassen kan varmt anbefales! Takk for oss

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, AndreasJL