eDreams
FindHotel
ZenHotels.com
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom med bobil midt i fellesferien, hadde forhåndsbestilt og ble tatt godt u mot. Campingen er stor i flere plan og
Flere mindre hager med frukttrær. Koselige områder med blomster og benker. Bra sanitæranlegg, rent og god kapasitet. Kort fei inn til Flåm brygge hvor det er restauranter og butikker.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. 2 minutter fra flåmsbanen som tar deg langt opp på fjellet. Renslige hytter og en rolig plass. Bra med dusj og toalett fasiliteter som ble rengjort hele tiden. Nydelig mat fåes i nærområdet. Rett og slett perfekt sted med nydelig beliggenhet.

Takk, 868vegards
Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Jeg ringte inn for å høre om de hadde hengekøye plass, det sa de at de hadde så vi kjørte fra Geiranger. Da vi ankom sendte de oss lengst vekk og opp der vi kunne henge. Skogen er i en bakke så vi kunne ikke hatt tingene våres der. Det er kun et bygg med sanitet og det er alt for langt vekke til å være en så stor campingplass. Vi fikk også beskjed om å flytte bilen og måtte da ned og klage i resepsjonen igjen ettersom det var de som sa at vi kunne stå her. Etter 12 dager på Norgesferie så er dette den desidert verste og utriveligste campingplassen vi har bodd på.

Takk, Kinemonsvik
Anmeldt 14. juli 2021 via mobile enheter

Dette er et billig og veldig godt overnattingssted midt i Flåm. Super funksjonelt vandrerhjem, rent, praktisk og veldrevet. Et godt sted å lande etter sykkel eller vandretur. God beliggenhet og alt på stell. Anbefales til deg som setter pris på slikt.

Takk, liseregine
Anmeldt 9. juli 2021

Leide plass for telt med strøm i to netter. Hyggelig betjening. Sentral beliggenhet i Flåm, mye å oppleve i nærheten! Fantastisk natur! Campingplassen har ok fasiliteter. Litt tungvint med 20 kr-mynt/poletter for dusjing, men det er til å leve med!

Takk, Anders P