Anmeldt 6. august 2021 via mobile enheter

Plassen ligger greit til mtp beliggenhet. Kort til flere fine fjellturer og opplevelser.

Det som derimot trekker veldig ned er at vi ble truet med å bli kastet ut av campingplassen da vi kom tilbake etter en tur ut. Vi var stille og forholdt oss rolig, men fikk høylydt kjeft av en nattevakt/eier av campingen. Vi er en gjeng voksne mennesker, så det å få beskjed om at vi måtte komme oss i seng, og bli nektet å gå ut igjen fra campingen da vi ønsket å ta en øl til i festlig lag - det blir for dumt. Helt ok at en ønsker en stille camping, men det går an å snakke til folk på en ordentlig måte! Noen andre vi var med ble kastet ut neste morgen. Veldig spesielt!
Nattevakten sto også på jentedoen midt på natten da vi skulle pusse tenner, og lusket i buskene på folk. Ok sted om du ikke skal ha det gøy….

Dato for oppholdet: august 2021
1  Takk, heleneo849
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Han som driver denne plassen er aggressiv. Me blei skjelt ut for å snakke etter 11. Hadde bestilt 2 netter, men ble bare 1. Har aldri opplevd å bli behandlet så dårlig som gjest før. Han skjelte også ut fleire andre gjester uten grunn denne kvelden. Vil ikkje anbefale noen å bo her

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Roam06507909934
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Flott og sentralt i Flåm.
Rent og pent.
Hyggelige folk som jobbet der.
Negativt, vi sov i en eplehage. 2 andre barn fikk kjeft fordi de plukket tre små epler.
Vi fikk kjeft fordi vi vasket hunden vår med en hage slange. På en plass hvor folk fylte på vann på bobiler. Hvor det sto at det ikke var drikke vann. Greit nok, men det går an å si ting på en pen møte. Eller være litt romslig.

1  Takk, Mette J
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom med bobil midt i fellesferien, hadde forhåndsbestilt og ble tatt godt u mot. Campingen er stor i flere plan og
Flere mindre hager med frukttrær. Koselige områder med blomster og benker. Bra sanitæranlegg, rent og god kapasitet. Kort fei inn til Flåm brygge hvor det er restauranter og butikker.

1  Takk, 897kristins
Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet. 2 minutter fra flåmsbanen som tar deg langt opp på fjellet. Renslige hytter og en rolig plass. Bra med dusj og toalett fasiliteter som ble rengjort hele tiden. Nydelig mat fåes i nærområdet. Rett og slett perfekt sted med nydelig beliggenhet.

Takk, 868vegards