Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Flåmsbana på
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det var en kjempe fin tur og det bar masse fint å se på. Vi tok den opp og ned og det gikk helt fint. Anbefales på det sterkeste.

Takk, EmilieSaga
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei D4251BJemilies,

Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Så fint å høre at du likte turen med Flåmsbana!

Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen,
Linda

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i Flåm og tokk en titt i byen dagen før liten gratis museum i tilknytning til banen som var fin for kort tur ,
Turen dagen derpå var fin mye fin norsk natur med fjell bekker fosser , passe lang tur fra flom til Myrdal tur retur , gøy med huldra show på hjemveien og bra med info langs veien

1  Takk, arild h
Malin E, Team Leader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Hei!

Takk for at du tatt deg tid til å skrive om togturen og besøket på Flåmsbanamuseet.

På museet kan du lære om de hardtarbeidende menneskene som bygde Flåmsbana, og de mange tekniske utfordringene under byggingen.

Velkommen tilbake til Flåm!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott og passe lang tur. Vi kjørte opp og ned ( Flom - Myrdal - Flom). Bra info og guiding. Topp med litt underholdning på veien (Huldra) . Hele familien var fornøyd. Kunne vært litt mer pauser, f.eks. på toppen, og kanskje mulighet for servering i toget.

Takk, GeirN_12
Malin E, Team Leader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei!

Takk for tilbakemelding! Det gleder oss å høre at dere var fornøyde med turen.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til Flåm!

Beste hilsen, Malin

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi var heldige og var nesten alene i vognen på en solrik og varm sommerdag. Fantastisk utsikt gjennom en spektakulær dal. At selveste Huldra også tok turen for å vise seg fram i all sin vakre prakt og røde kjole gjorde sitt til at vi smeltet fullstendig. Flott dans og herlig tilrettelagt! Vi spaserte ned fra Myrdal stasjon og tok Zipline og syklet deretter ned dalen tilbake til Flåm. Denne pakken anbefales.

Dato for opplevelse: juni 2020
Takk, losalex2233

Hei!

Takk for den fine anmeldelsen. Det gleder oss å høre at dere hadde en fin tur i Flåmsdalen med tåg, zipline og sykkel!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 10. juni 2020 via mobile enheter

Konduktøren var ikke særlig serviceinnstilt da vi møtte på henne på utsiden av toget. Togreisen i seg selv var helt nydelig og mye god informasjon underveis. Returen ble litt «kjedelig» ettersom man ser akkurat det samme igjen.. Vil derfor anbefale returen på sykkelen

Dato for opplevelse: juni 2020
2  Takk, jonathanaL9384XV

Hei! Tusen takk for at du tatt deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Så flott å høre at du hadde det fint på Flåmsbana. Velkommen tilbake! Med vennlig hilsen, Malin