Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Flåmsbana på
1924 av 4 688 anmeldelser
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dyrt, men god valuta for pengene. Turen tar cirka 2 timer (t/r)
Husk hørselsvern!!! (Gjelder alle aldersgrupper)

Takk, C0llarg0L
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei C0llarg0L,

Takk for din tilbakemelding, den betyr mye for oss. Så hyggelig å høre at du var fornøyd med togturen!

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok Flåmsbana fra Flåm til Vatnahalsen for å ta zipline og sykkel retur Flåm. Hele pakken anbefales! Togturen var passe lang med en fireåring og det var masse å se underveis. God informasjon ombord.

Takk, Prillings

Hei Prillings,

Takk for at du skrev en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på!

Så flott å høre at dere likte togturen. Kombinasjonstur med tog opp til Vatnahalsen, zipline til Kårdal og sykkel tilbake til Flåm – det er en fantastisk opplevelse og en flott måte å utforske den vakre Flåmsdalen.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Det var en kjempe fin tur og det bar masse fint å se på. Vi tok den opp og ned og det gikk helt fint. Anbefales på det sterkeste.

Takk, EmilieSaga

Hei D4251BJemilies,

Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding. Så fint å høre at du likte turen med Flåmsbana!

Velkommen tilbake!

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Bodde i Flåm og tokk en titt i byen dagen før liten gratis museum i tilknytning til banen som var fin for kort tur ,
Turen dagen derpå var fin mye fin norsk natur med fjell bekker fosser , passe lang tur fra flom til Myrdal tur retur , gøy med huldra show på hjemveien og bra med info langs veien

1  Takk, arild h
Malin E, Team Leader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. september 2020

Hei!

Takk for at du tatt deg tid til å skrive om togturen og besøket på Flåmsbanamuseet.

På museet kan du lære om de hardtarbeidende menneskene som bygde Flåmsbana, og de mange tekniske utfordringene under byggingen.

Velkommen tilbake til Flåm!

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott og passe lang tur. Vi kjørte opp og ned ( Flom - Myrdal - Flom). Bra info og guiding. Topp med litt underholdning på veien (Huldra) . Hele familien var fornøyd. Kunne vært litt mer pauser, f.eks. på toppen, og kanskje mulighet for servering i toget.

Takk, GeirN_12
Malin E, Team Leader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. september 2020

Hei!

Takk for tilbakemelding! Det gleder oss å høre at dere var fornøyde med turen.

Ønsker deg en fin dag og velkommen tilbake til Flåm!

Beste hilsen, Malin