EN FLOTT TUR, MEN UTEN HULDRA I FOSSEN

Dette var ikke første gang jeg reiste med Flåmsbanen. Men det er jo en unik opplevelse. Så det... les mer

Anmeldt 10. september 2021
GourmetPAF
Oslo, Norge
Heftig tur

Det er et imponerende stykke arbeid dette her. Flott utsikt og noen turiststopp så vi virkelig får... les mer

Anmeldt 5. september 2021
RexRodney
Fredrikstad, Norge
Les alle 4 821 anmeldelsene

Anbefalte opplevelser i og i nærheten av Flåm
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Koselig togtur i fine omgivelser. Kjøp gjerne med en kaffe fra baker’n før du tar toget☀️

Det var lite trengsel og folk, så god plass for flott utsikt på toget ☀️

3  Takk, idab305
Malin E, Teamleader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Hei!

Takk for din tilbakemelding, det gleder oss at du likte turen!

Det er lurt å kjøpe med seg noe godt fra bakeriet til togturen. Flåm Bakeri er åpent hver dag.

Velkommen tilbake til Flåm!

Med vennlig hilsen
Malin

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig tur, full av fantastisk utsikt og artige opplevelser! Brukte den som transport til sykkelutleie, en tur som varmt anbefales!

2  Takk, Frittfall

Hei!

Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding.

Å sykle Flåmsdalen på sommeren er noe vi virkelig anbefaler. Neste gang kanskje dere vil prøve Zipline også? :)

Velkommen tilbake!

Med vennlig hilsen
Malin

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tok toget opp til Vatnahalsen og zip-linen. Fin natur og gøy opplevelse. Siste del av turen, gjennom tunnelene og på kanten av "stupet" var ekstra spennende:)

2  Takk, 77sivl
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei Siv L,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det er så hyggelig å høre at du var fornøyd med togturen.

Velkommen tilbake til Flåm!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dyrt, men god valuta for pengene. Turen tar cirka 2 timer (t/r)
Husk hørselsvern!!! (Gjelder alle aldersgrupper)

1  Takk, C0llarg0L

Hei C0llarg0L,

Takk for din tilbakemelding, den betyr mye for oss. Så hyggelig å høre at du var fornøyd med togturen!

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Vi tok Flåmsbana fra Flåm til Vatnahalsen for å ta zipline og sykkel retur Flåm. Hele pakken anbefales! Togturen var passe lang med en fireåring og det var masse å se underveis. God informasjon ombord.

1  Takk, Prillings

Hei Prillings,

Takk for at du skrev en tilbakemelding til oss. Det setter vi stor pris på!

Så flott å høre at dere likte togturen. Kombinasjonstur med tog opp til Vatnahalsen, zipline til Kårdal og sykkel tilbake til Flåm – det er en fantastisk opplevelse og en flott måte å utforske den vakre Flåmsdalen.

Velkommen tilbake!