Bestill på forhånd
Hvorfor bestille på Tripadvisor?
  • Høydepunkter på turen og hele reiseruten
  • Enkel bestilling på Internett
  • Laveste pris garantert

Ulike måter å oppleve Flåmsbana på
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

Reiste midt på dagen, i strålende vær. Flott tur i magisk landskap. Det kunne gjerne vært salg av vann og forfriskning ombord, men vi hadde med selv så det gikk greit.

3  Takk, alfmagne
Malin E, Teamleader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. september 2020

Takk for tilbakemelding!

Dessverre er det ikke noe salg av mat på toget, men det er lurt at ta med selv.
Flåm Bakeri er åpent hver dag og har et stort urvalg av lokale norske bakverk.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Koselig togtur i fine omgivelser. Kjøp gjerne med en kaffe fra baker’n før du tar toget☀️

Det var lite trengsel og folk, så god plass for flott utsikt på toget ☀️

2  Takk, idab305

Hei!

Takk for din tilbakemelding, det gleder oss at du likte turen!

Det er lurt å kjøpe med seg noe godt fra bakeriet til togturen. Flåm Bakeri er åpent hver dag.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hyggelig tur, full av fantastisk utsikt og artige opplevelser! Brukte den som transport til sykkelutleie, en tur som varmt anbefales!

2  Takk, Frittfall

Hei!

Takk for at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding.

Å sykle Flåmsdalen på sommeren er noe vi virkelig anbefaler. Neste gang kanskje dere vil prøve Zipline også? :)

Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juli 2020 via mobile enheter

Tok toget opp til Vatnahalsen og zip-linen. Fin natur og gøy opplevelse. Siste del av turen, gjennom tunnelene og på kanten av "stupet" var ekstra spennende:)

1  Takk, 77sivl
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. september 2020

Hei Siv L,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding, og det er så hyggelig å høre at du var fornøyd med togturen.

Med vennlig hilsen,
Linda

Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Dyrt, men god valuta for pengene. Turen tar cirka 2 timer (t/r)
Husk hørselsvern!!! (Gjelder alle aldersgrupper)

Takk, C0llarg0L

Hei C0llarg0L,

Takk for din tilbakemelding, den betyr mye for oss. Så hyggelig å høre at du var fornøyd med togturen!

Ønsker deg en fin dag!

Med vennlig hilsen,