Oslo Dagstur fra Bergen på Flåmsbanen

fra
USD 413,71
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Flåmsbana på
Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flåmsbanen byr på en fin. togtur i vakker natur og historisk kontekst. Da vi kom til Flåm lørdag ettermiddag viste det seg at avgangen vi hadde billett til (dagens siste) var innstilt uten at vi hadde fått beskjed. Det førte til at turen opp til Vatnahalsen hotell måtte skje ved bil og til fots. Flåmsbanen ordnet i ettertid opp i feilen ved at vi fikk togtur på søndag og ekstra tur med zip linen. En veldig god opplevelse av kundeservice på sitt beste.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 769li
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Så kjekt å høre at dere var fornøyd med turen selv om det ikke gikk helt som planlagt.

Velkommen tilbake!

Linda

Anmeldt 11. oktober 2020

Denne turen blir markedsført som en av verdens vakreste togreiser. I mine øyne er den ikke i nærheten. Naturen er vakker, men ikke noe ekstraordinær. Og store deler av turen er i tunnel og der ser passasjerene ikke så mye. Toget stoppet ved en foss. Fossen var en helt vanlig foss som vi finner over hele vestlandet.
Alt i alt en noe skuffende tur.

Dato for opplevelse: oktober 2020
3  Takk, _travelmanontripadv
Malin E, Team Leader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding, vi beklager at turen ikke ser ut til å ha møtt dine forventninger.

Jeg forstår at du vil nyte så mye som mulig av den flotte utsikten. Flåmsbana er en av Europas bratteste jernbaner og for å klare de store høgdeskilnadene er det bygd flere tunneler.

Håper du får mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning.

Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

vi kjøpte billetter på nett noe som fungerte bra.. det var litt spesielt å være turist i flåm denne høsten, vi var så å si alene det var løst 20 billetter på turen vår fra flåm stasjon til myrdal stasjon. turn er helt fantastisk! med utsikt på begge sider ab toget på tur opp.. jeg likte den retro stilen på tog settet, men det luktet litt gammelt.. glemte fort det når vi startet på turen.. tog vognene har ingen servering men det er toalett på vognene.. rallarveien slynget seg oppover langs tog sporet hvor man kan sykle både opp å ned.. frister å prøve det bed en annen anld.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, tunneltrollet
Malin E, Teamleader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding, den betyr mye for oss. Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med togturen!
Neste gang dere kommer anbefaller jeg dere å reise med toget opp, og oppleve Flåmsdalen fra sykkel på veien tilbake!

Ønsker deg en fin dag!

Anmeldt 29. august 2020 via mobile enheter

En fin opplevelse, turen er ikke så lang, en time hver vei med stopp på Kjosfossen begge veier og ett opphold på Myrvangen stasjon en liten halvtime.
Her hadde vi ønsket oss en cafe med litt å bite i, men det var bare en liten kiosk.

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, vicki268
Malin E, Teamleader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. september 2020

Hei Vicki,

Takk for tilbakemelding! Det gleder oss å høre at dere var fornøyde med turen.

Dere får komme tilbake neste vår, da er kafeen i Myrdal forhåpentlivis åpen igjen!

Beste hilsen,

Anmeldt 22. august 2020 via mobile enheter

I supert sommervær besøkte vi Flåm en onsdag i august. Vi hadde gått for full pakke med tog opp til Vatnahalsen, zipline til Kårdal og sykkel ned dalen. En fantastisk flott opplevelse, spesielt i år med så få turister, så ingen trengsel og kø

Dato for opplevelse: august 2020
2  Takk, 878oles

Takk for tilbakemelding!

Det gleder meg å høre at du var fornøyd med turen på Flåmsbana og Zipline.

Velkommen tilbake!

Hilsen,