Oslo Dagstur fra Bergen på Flåmsbanen

fra
USD 413,71
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Flåmsbana på
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Turen med toget var helt i toppen av opplevelser men burde vært utdelt hørselvern da det piper og skriker i alle bremser og lager på det meste var det over 94 desibel. Så til starten av opplevelsen , når jeg står og skal bestille billetter så forventer jeg at jeg kan bruke norsk når jeg står i Norge og skal ha en billett til en norsk togtur greit nok at det er en turistplass og sikkert mange utenlandske men uansett.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, abY5401KV
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hei!

Takk for en nyttig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det og jobber hardt for å bli bedre.

Lyden som du beskriver kommer fra gnisninger mellom hjulene og togsporene. Det kan til tider være bråkete, spesielt hvis noen har tatt ned vinduene. Grunnet svært få tilbakemeldinger på hjulstøyen har vi bestemt oss for å ikke informere om dette på forhånd. Vi har et sterkt ønske om å få fjernet støyen og jobber hardt for å finne en løsning slik at alle reisende oppfatter togturen som behagelig.

Det er kjekt å høre at turen med Flåmsbana falt i smak selv om du opplevde hjulstøy under togturen.

Det er beklagelig at du ikke ble møtt av en norsktalende kundebehandler. Mange av dem som jobber i Flåm kundesenter mestrer 3-4 forskjellige språk og er til stor hjelp til oss da vi mottar turister fra hele verden. De er veldig opptatt av å lære norsk, men det kan ta litt tid. Vi håper virkelig at flere norsktalende jobbsøkere ønsker å komme til Flåm, men det er svært få som vil jobbe kun sesong. :)

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til oss igjen!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur! Er du i flåm må du ta denne! Nydelig utsikt, og guidet info ombord. Fantastiske stopp og en stor opplevelse!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, toneir_na

Hei!

Tusen takk for fine ord og at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding.
Vi gleder oss til å høre at du var fornøyd med turen.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flåmsbanen byr på en fin. togtur i vakker natur og historisk kontekst. Da vi kom til Flåm lørdag ettermiddag viste det seg at avgangen vi hadde billett til (dagens siste) var innstilt uten at vi hadde fått beskjed. Det førte til at turen opp til Vatnahalsen hotell måtte skje ved bil og til fots. Flåmsbanen ordnet i ettertid opp i feilen ved at vi fikk togtur på søndag og ekstra tur med zip linen. En veldig god opplevelse av kundeservice på sitt beste.

Dato for opplevelse: juli 2021
1  Takk, 769li

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Så kjekt å høre at dere var fornøyd med turen selv om det ikke gikk helt som planlagt.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 11. oktober 2020

Denne turen blir markedsført som en av verdens vakreste togreiser. I mine øyne er den ikke i nærheten. Naturen er vakker, men ikke noe ekstraordinær. Og store deler av turen er i tunnel og der ser passasjerene ikke så mye. Toget stoppet ved en foss. Fossen var en helt vanlig foss som vi finner over hele vestlandet.
Alt i alt en noe skuffende tur.

Dato for opplevelse: oktober 2020
3  Takk, _travelmanontripadv
Malin E, Team Leader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. oktober 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding, vi beklager at turen ikke ser ut til å ha møtt dine forventninger.

Jeg forstår at du vil nyte så mye som mulig av den flotte utsikten. Flåmsbana er en av Europas bratteste jernbaner og for å klare de store høgdeskilnadene er det bygd flere tunneler.

Håper du får mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning.

Malin

Anmeldt 24. september 2020 via mobile enheter

vi kjøpte billetter på nett noe som fungerte bra.. det var litt spesielt å være turist i flåm denne høsten, vi var så å si alene det var løst 20 billetter på turen vår fra flåm stasjon til myrdal stasjon. turn er helt fantastisk! med utsikt på begge sider ab toget på tur opp.. jeg likte den retro stilen på tog settet, men det luktet litt gammelt.. glemte fort det når vi startet på turen.. tog vognene har ingen servering men det er toalett på vognene.. rallarveien slynget seg oppover langs tog sporet hvor man kan sykle både opp å ned.. frister å prøve det bed en annen anld.

Dato for opplevelse: september 2020
2  Takk, tunneltrollet
Malin E, Teamleader Booking på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. september 2020

Hei,

Takk for din tilbakemelding, den betyr mye for oss. Så hyggelig å høre at dere var fornøyde med togturen!
Neste gang dere kommer anbefaller jeg dere å reise med toget opp, og oppleve Flåmsdalen fra sykkel på veien tilbake!

Ønsker deg en fin dag!

Malin