Selvguidet dagstur fra Bergen til Oslo inkludert Flåmsbanen

fra
USD 413,71
per voksen
Sjekk tilgjengelighetSe fullstendig produktinformasjon

Ulike måter å oppleve Flåmsbana på
Anmeldt 5. september 2021 via mobile enheter

Det er et imponerende stykke arbeid dette her. Flott utsikt og noen turiststopp så vi virkelig får beundret dette. Innlagt underholdning også. Må kanskje si det var i dyreste laget

Dato for opplevelse: august 2021
1  Takk, RexRodney
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

Fantastisk flått tur og hyggelig betjening
Negativt. Det går ikke an å booke rullestol plass på nettet. Sto lange i telefonkø. Snakket med tre stykker før jeg fikk bestilt. Fikk ikke dratt på ønsket klokkeslett pga han mente det kom til å komme mange sykler. Som ennå ikke hadde bestilt. Vi booket tidlig pga rullestol. Synes dette er diskriminering av funksjonshemmede.

1  Takk, Mette J
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. desember 2021

Hei Mette,

Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Det er hyggelig å høre at turen med Flåmsbana falt i smak!

Beklager at du ikke fikk bestilt turen på den ønskede avgangen. På grunn av pandemien måtte Flåmsbana kjøre med reduserte avganger denne sommeren, og dette førte til at vi sleit med kapasitet da det gjaldt rullestolplasser. Vi har et sterkt ønske om å forbedre tilbudet vårt og vi tar din tilbakemelding videre.

Håper å se deg igjen om bord på toget!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Turen med toget var helt i toppen av opplevelser men burde vært utdelt hørselvern da det piper og skriker i alle bremser og lager på det meste var det over 94 desibel. Så til starten av opplevelsen , når jeg står og skal bestille billetter så forventer jeg at jeg kan bruke norsk når jeg står i Norge og skal ha en billett til en norsk togtur greit nok at det er en turistplass og sikkert mange utenlandske men uansett.

1  Takk, abY5401KV
TheFlamRailway-Linda, Kundebehandler på Flåmsbana, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. september 2021

Hei!

Takk for en nyttig tilbakemelding. Vi setter stor pris på det og jobber hardt for å bli bedre.

Lyden som du beskriver kommer fra gnisninger mellom hjulene og togsporene. Det kan til tider være bråkete, spesielt hvis noen har tatt ned vinduene. Grunnet svært få tilbakemeldinger på hjulstøyen har vi bestemt oss for å ikke informere om dette på forhånd. Vi har et sterkt ønske om å få fjernet støyen og jobber hardt for å finne en løsning slik at alle reisende oppfatter togturen som behagelig.

Det er kjekt å høre at turen med Flåmsbana falt i smak selv om du opplevde hjulstøy under togturen.

Det er beklagelig at du ikke ble møtt av en norsktalende kundebehandler. Mange av dem som jobber i Flåm kundesenter mestrer 3-4 forskjellige språk og er til stor hjelp til oss da vi mottar turister fra hele verden. De er veldig opptatt av å lære norsk, men det kan ta litt tid. Vi håper virkelig at flere norsktalende jobbsøkere ønsker å komme til Flåm, men det er svært få som vil jobbe kun sesong. :)

Vi ønsker deg hjertelig velkommen til oss igjen!

Anmeldt 28. juli 2021 via mobile enheter

Fantastisk tur! Er du i flåm må du ta denne! Nydelig utsikt, og guidet info ombord. Fantastiske stopp og en stor opplevelse!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, toneir_na

Hei!

Tusen takk for fine ord og at du tok deg tid til å sende oss en tilbakemelding.
Vi gleder oss til å høre at du var fornøyd med turen.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 18. juli 2021 via mobile enheter

Flåmsbanen byr på en fin. togtur i vakker natur og historisk kontekst. Da vi kom til Flåm lørdag ettermiddag viste det seg at avgangen vi hadde billett til (dagens siste) var innstilt uten at vi hadde fått beskjed. Det førte til at turen opp til Vatnahalsen hotell måtte skje ved bil og til fots. Flåmsbanen ordnet i ettertid opp i feilen ved at vi fikk togtur på søndag og ekstra tur med zip linen. En veldig god opplevelse av kundeservice på sitt beste.

1  Takk, 769li

Hei,

Tusen takk for din tilbakemelding. Det setter vi stor pris på! Så kjekt å høre at dere var fornøyd med turen selv om det ikke gikk helt som planlagt.

Velkommen tilbake!