Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Dårlig buffet og dyrt rom

Det historiske Rommet kostet nesten 3000 kr. Manglet TV . Buffeten i restauranten var elendig og overpriset. Hvite reker, smakløs, seig biff, grå sei og kalde , skrukkete grønnsaker. Isen og vinen var god. Vi kjører forbi neste gang.

Dato for oppholdet: mai 2019
Takk, Tourist265779
Frode S, Manager på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. mai 2019

Kjære gjest, takk for din tilbakemelding. Vi har tatt en avgjørelse om at historiske rom hos oss ikke skal ha TV, da mange gjester ønsker å være "koblet fra" i en ellers travel hverdag med masse digitale inntrykk. Øvrige rom har TV.

Vi beklager at vi denne gangen ikke ser ut til å levere ihht forventninger på vår kveldsbuffet. Dersom vi hadde blitt gjort oppmerksom på avvik, så ville vi tatt grep for å sikre en bedre måltidsopplevelse. Håper vi får anledning til å rette opp inntrykket ved en senere anledning.

Anmeldt 3. mars 2019 via mobile enheter

Flott hotell i flotte omgivelser, og god service.
Frokosten var delikat og super med godt utvalg.
Gode store rom, rent og pent.
Passer fint til både familie, par og single.

Anbefaler og en tur til Flåm kirke bygd i 1667, fantastisk flott og spesielle.

Dato for oppholdet: mars 2019
Reisetype: Reiste alene
Takk, Unni-Flora S
Frode S, Manager på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. mars 2019

Tusen takk for at du tok deg til til å gi oss tilbakemelding ! Håper du får sjansen til å besøke oss igjen.

Anmeldt 11. januar 2019

Hotellrommet hadde pen utsikt mot fjorden og kaiområdet. Rommet hadde gode senger, enkelt, men nyrenovert bad med god plasss til håndklær. Vi hadde også balkong. Det var stille om natten selv om hotellet var nesten fullbooket. Veldig god frokost med lokale oster, skinker, brød....og masse annnet. Det var bar i resepsjonsområdet og flere sitttegrupper i de øvrige etasjene. Hotelller har også et morsomt utsiktstårn.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, ReginaSilvana
Frode S, Manager på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. januar 2019

Takk for hyggelig tilbakemelding - og vi håper å se deg igjen ved en senere anledning !

Anmeldt 9. desember 2018

Julebordhelg i desember er ikkje optimal bakgrunn for å meine mykje Fretheim Hotell som feriehotell, men innendørs er vel hotellet det samme året rundt. Ein merkar fort at det er eit hotell med sjel. Eit hotell utbygd steg for steg og med stor grunnflate til slutt gjer det til litt av ein labyrint å bevege seg gjennom i starten, men når ein har god tid blir det også ein kvalitet ved hotellet. Vårt rom heilt ok. Gode senger er det viktigaste.
God mat til julebordet med prima lutefisk er vel kkje det turistane etterspør, mmen god service og rask og effektiv ryddigheit må me tru det er i turistsesongen også.
Skal eg sei noko negativ må det vere mykje utanlandsk betjening med moderate norskkunnskapar. Det var greiast med dei som snakka engelsk til oss.
Eit anna ankepunkt var mangel på koselege salongar med gode sittegrupper å opphalda seg i. Julebordkveld er her sikkert ikkje rette kvelden å bedømme dette men eg reknar med at det er mange gjester som ynskjer å "mingle" rundt sommarkveldane også.
Men altså konklusjonen min totalt var Very good.

Dato for oppholdet: desember 2018
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, Finn190479
Frode S, Manager på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. desember 2018

Takk for en fin og detaljert tilbakemelding til oss, Finn !
Vi setter pris på at våre gjester tar seg tid til å "kjenne på" atmosfæren og nyte både mat, service og fasiliteter. Mange dyktige utenlandske ansatte har vi, samt en del norske/skandinaviske. Vi tilbyr også norskkurs til mange av våre utenlandske kolleger slik at de på sikt kan kommunisere også på norsk.
Håper dere får sjansen til å besøke oss igjen - gjerne under sommeren :-)

Anmeldt 3. oktober 2018 via mobile enheter

Bodde i fjerde etasje. Enkel innsjekk men spesielt å måtte snakke engelsk i Norge. Det var få som snakket norsk. Rommet var veldig bra utstyrt, stort og fint men det var kaldt. Kjempefin natur rundt hotellet. Frokosten var veldig godt. Det er ikke treningsrom på hotellet.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, 74ronnyl
Frode S, Manager på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. oktober 2018

Takk for din tilbakemelding. Hyggelig å høre at du trivdes hos oss. Vi skulle gjerne hatt flere skandinavisktalende ansatte, men reiselivsbransjen i Norge er nok helt avhengig av mange dyktige utenlandske ansatte. Håper dere får sjansen til å besøke oss igjen.