Travelocity
Priceline
Orbitz.com
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet for lokale utflukter med Flåmsbanen, sykkelturer, zipline, Aurlandsdalen og spaserturer i et nesten folketomt Flåm. Tre netter på Fretheim med vennlige og imøtekommende ansatte gjorde oppholdet til en flott opplevelse på vår ferie langs Vestlandets fjorder. Veldig god service i resepsjonen med personlig omvisning var et morsomt innslag. Vi fikk også byttet rom til et som passet oss litt bedre og det setter vi pris på. God oppfølging i restauranten av en kunnskapsrik og spandabel vinkelner setter en ekstra spiss på kveldsmåltidene.

Takk, losalex2233
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Takk for detaljert og fin tilbakemelding. Håper vi kan ønske dere velkommen ved en senere anledning. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i et nydelig historisk rom med hod seng og flott utsikt. Ble godt mottatt i resepsjon. Det som trekker ned er frokosten. Enkelt utvalg pga covid 19, det er meget forståelig. Det som derimot ikke er så forståelig er den dårlige kvaliteten på bakevarer som var en del av frokosten. Rundstykker var for lite stekt og dermed rå. Etter at vi gjorde servitør oppmerksom på dette så fikk vi nye rundstykker, da passende stekt. Vi spurte om de hadde knekkebrød eller en type grovere brød, men det hadde de ikke. Kun bakst med siktet mel. Vi bestilte også pannekaker fra buffeten, men disse var også deigete og rå. Muffins som fulgte med til frokost var mildt sagt smakløs.

Takk, 205lailag

Takk for dine kommentarer. Vi tar det med oss videre slik at vi kan fortsette å forbedre oss mht å levere gode overnattingsopplevelser til våre gjest. Håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen igjen. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 1. juli 2020

Vi har i flere år reist rundt og besøkt de Historiske Hoteller. Denne gangen gikk turen til Fleischers, Fretheim, Walaker, Union Øye, Britania, Hoel Gård og Dalen. Til sammenligning.
Det første vi ble møt med i resepsjonen var: Spik inglis? Høst uventet i en avkrok innerst i Sogn.
Middag: Mat, hverken mer eller mindre
Frokost: Tarvelig og stusselig.
Servitører: Hotellets ansvarlig burde sjekke antrekk; rene bukser, skjorter og skotøy, etc! Man serverer ikke i spisesalen i med samme antrekk som man ankom i fra Romania.

Romtips: Gjør ditt beste for å unngå, med mindre man ser en enorm forbedring.
Takk, Expedition159724
F Skarpas, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære gjest, vi beklager at vi denne gangen ikke ser ut til å ha møtt forventningene. Håper du får mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 28. juni 2020

Vi (et ektepar 70+) hadde valgt Fretheim Hotel som siste stopp på en ukes-tur - fordi vi hadde så lyst å ta Flåmsbanen. Vi bestilte et helt ordinært 2-mannsrom, og fikk rom i 3 etg. mot baksiden av hotellet. I omtalen på Hotels.com står det "utsikt over fjellet og hagen". Litt drøyt å kalle baksiden for hage!. Rommet var for øvrig enkelt og greit - med gode senger. Spisesalen og øvrige fellesarealer var pent møblert. Ingen andre spisealternativer om kvelden (alle andre steder var stengt) gjorde at vi spiste middag på hotellet. Vi valgte buffet - med øl, vin og vann til. Det var den dyreste drikken vi hadde på turen! Koronarestriksjoner gjorde at frokosten ble servert på ferdig tillagede tallerkener, og vi fikk servert både kaffe, te, melk og juice. Brødmaten var imidlertid ikke vår smak: Muffins, croisanter og noen små, harde "rundstykker". Brødskiver hadde de ikke, men man kunne få stekt bacon og eggerøre. Pen og velstelt hage, gratis parkering og wifi. Et greit alternativ når Flåmsbanen er utgangspunktet. Hyggelige og imøtekommende ansatte både i resepsjonen og i spisesalen.

Romtips: Velg rom mot sjøen - selv om prisen er ganske høy.
Takk, Simmen2013
F Skarpas, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juni 2020

Tusen takk for at dere tok tid til å gi oss en tilbakemelding ! Det er alltid rom for å justere/bli bedre, så vi tar med oss disse punktene videre. Håper dere får sjansen til å besøke oss igjen.

Anmeldt 15. juni 2020 via mobile enheter

Vi var 3 par som overnattet på Fretheim Hotel da vi skulle gå Aurlandsdalen. Bare positivt å si om Hotellet. De ansatte, servicen og maten var helt på topp. Smittevernet var godt ivaretatt. Hyggelig med en personlig hilsen og velkomstgave på rommet når vi kom. Anbefales

Takk, 273berntw
Frode Skarpas, General Manager på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. juni 2020

Flott å høre at vi leverte - slik vi alltid har som ambisjon. Håper dere får mulighet til å komme til Flåm og Fretheim Hotel igjen. Velkommen ! Mvh Driftsdirektør.