3 personer ser på dette hotellet
FindHotelUSD 258
Orbitz.comUSD 258
eDreamsUSD 259
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Prisen gjenspeiler beliggenheten midt i Flåm. Ellers ikke noe ekstraordinært med dette hotellet. Selv de historiske rommene var kun OK. Maten var også midt på treet. Til den prisen bør standarden være høyere.

1  Takk, 11karic
Anmeldt 12. juli 2020

Klassisk hotell med flott beliggenhet mitt i hjertet av Flåm. Stort rom med fantastisk utsikt fra balkongen. Meget gode senger, ok størrelse på badet. Rent og pent. Kort avstand til Flåmsbanen, spisesteder og butikker. Nydelig hage. Hyggelig personale. Gode korona rutiner. Skuffende frokost. Dårlig med parkering og elendig wifi. Relativt dyrt.

Takk, LasseN214
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Perfekt beliggenhet for lokale utflukter med Flåmsbanen, sykkelturer, zipline, Aurlandsdalen og spaserturer i et nesten folketomt Flåm. Tre netter på Fretheim med vennlige og imøtekommende ansatte gjorde oppholdet til en flott opplevelse på vår ferie langs Vestlandets fjorder. Veldig god service i resepsjonen med personlig omvisning var et morsomt innslag. Vi fikk også byttet rom til et som passet oss litt bedre og det setter vi pris på. God oppfølging i restauranten av en kunnskapsrik og spandabel vinkelner setter en ekstra spiss på kveldsmåltidene.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, losalex2233
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Takk for detaljert og fin tilbakemelding. Håper vi kan ønske dere velkommen ved en senere anledning. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet i et nydelig historisk rom med hod seng og flott utsikt. Ble godt mottatt i resepsjon. Det som trekker ned er frokosten. Enkelt utvalg pga covid 19, det er meget forståelig. Det som derimot ikke er så forståelig er den dårlige kvaliteten på bakevarer som var en del av frokosten. Rundstykker var for lite stekt og dermed rå. Etter at vi gjorde servitør oppmerksom på dette så fikk vi nye rundstykker, da passende stekt. Vi spurte om de hadde knekkebrød eller en type grovere brød, men det hadde de ikke. Kun bakst med siktet mel. Vi bestilte også pannekaker fra buffeten, men disse var også deigete og rå. Muffins som fulgte med til frokost var mildt sagt smakløs.

Takk, 205lailag

Takk for dine kommentarer. Vi tar det med oss videre slik at vi kan fortsette å forbedre oss mht å levere gode overnattingsopplevelser til våre gjest. Håper vi får mulighet til å ønske deg velkommen igjen. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 1. juli 2020

Vi har i flere år reist rundt og besøkt de Historiske Hoteller. Denne gangen gikk turen til Fleischers, Fretheim, Walaker, Union Øye, Britania, Hoel Gård og Dalen. Til sammenligning.
Det første vi ble møt med i resepsjonen var: Spik inglis? Høst uventet i en avkrok innerst i Sogn.
Middag: Mat, hverken mer eller mindre
Frokost: Tarvelig og stusselig.
Servitører: Hotellets ansvarlig burde sjekke antrekk; rene bukser, skjorter og skotøy, etc! Man serverer ikke i spisesalen i med samme antrekk som man ankom i fra Romania.

Romtips: Gjør ditt beste for å unngå, med mindre man ser en enorm forbedring.
Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Expedition159724
F Skarpas, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. juli 2020

Kjære gjest, vi beklager at vi denne gangen ikke ser ut til å ha møtt forventningene. Håper du får mulighet til å besøke oss igjen ved en senere anledning. Mvh Driftsdir.