Gratis avbestilling frem til 14.12.22
Travelocity
Gratis avbestilling frem til 15.12.22
Etrip
Anmeldt 17. juli 2020

Pene rom og hyggelig restaurant. Svært god kontroll ift Korona tiltak over hele hotellet. Alle i personal vi traff var polske og service var perfekt! Fantastisk beliggenhet med utsikt til fjord og høye fjell. Noe slitt og ut datert interiør og eksteriør. Meget høy pris men et bra hotell totalt sett

Romtips: Rom med utsikt til fjorden
2  Takk, Carsten973
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Takk for din tilbakemelding og kommentarer ! Ønsker dere en fortsatt fin sommer og velkommen igjen. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 17. juli 2020

Personalet var svært hyggelig og imøtekommende, men det var helt nødvendig å kunne snakke engesk som gjest. Vi hadde bestilt "romantisk aften" med 5 retters middag, overnatting i suite (trøtte greier) med velkomsthilsen og 2 flasker champagne.(fikk bare en) Vi påpekte dette, men kom ingen vei.Det er feil sa de bare enda vi gadde det skriftlig på bestillingen.Her betaler man alt for mye for lite. Ble fortalt at kokken hadde satt sammen en spesiel meny for oss (bare tull) fikk den samme maten som de andre i restauranter (kafeen) bare mer mat. Kontaktet hotellet to ganger før vi ankomm og sa ifra at en av oss ikke kunne spise noe med blåskjell. Ikke noe problem fikk vi til svar. Da vi ankomm hadde de notert at en av oss ikke kunne spise skalldyr. Er det mulig å ta så feil, men sånn blir det når de du snakker med ikke snakker norsk, eller ikke er norske.

Romtips: Bestill et vanlig rom. suite er oppskrytt. Mye dyrere og ikke bedre.
Takk, ianotto

Takk for din tilbakemelding ! Vi har en rekke dyktige medarbeidere fra hele Europa på vårt hotell - i tillegg til en del norske/skandinaviske. Selv om det virker å ha være noen misforståelser i kommunikasjonen håper jeg totalinntrykket allikevel var bra ? Håper dere får sjansen til å besøke oss igjen. Mvh Driftsdir

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening, de var alle blide, serviceminded og imøtekommende. Ingen av dem pratet eller forstod norsk, men alle talte lett forståelig engelsk. Utmerket middagsbuffet, frokosten var spartansk med pulvereggerøre. Tilnærmet umulig å finne parkeringsplass ved hotellet. Ledige plasser på et gruset område et stykke unna. Rene og trange, enkelt innredede rom. Høy pris som ikke samsvarte med rommets standard, eller produktet forøvrig. Vakre omgivelser, men manglende konkurranse synes å ha medført et ubegripelig høyt prisnivå. Selv til Norge å være.

Takk, aslypark

Takk for dine kommentarer ! På grunn av mange nordmenn som reiser i eget land er det stort trykk på de få P-plassene vi har i Flåm. Når det gjelder prisnivået ligger vi ganske normalt ifht konkurrenter og hoteller i Norge generelt. Velkommen igjen.

Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Prisen gjenspeiler beliggenheten midt i Flåm. Ellers ikke noe ekstraordinært med dette hotellet. Selv de historiske rommene var kun OK. Maten var også midt på treet. Til den prisen bør standarden være høyere.

1  Takk, 11karic
Anmeldt 12. juli 2020

Klassisk hotell med flott beliggenhet mitt i hjertet av Flåm. Stort rom med fantastisk utsikt fra balkongen. Meget gode senger, ok størrelse på badet. Rent og pent. Kort avstand til Flåmsbanen, spisesteder og butikker. Nydelig hage. Hyggelig personale. Gode korona rutiner. Skuffende frokost. Dårlig med parkering og elendig wifi. Relativt dyrt.

1  Takk, LasseN214