Priceline
Gratis avbestilling frem til 29.09.21
Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bodde en natt her på vei oppover langs Vestlandet. Perfekt beliggenhet fra Bergen som knutepunkt og Loen lengre oppover som neste stopp uten å måtte bruke alt for store deler av dagen i bil.

Det eneste minuset var at det var buffet til både frokost og middag uten a la carte som alternativ og det opplevdes trangt å hente seg mat og samtidig overholde 1 meter avstand, så vi bestemte oss for å heller spise middag ute.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, therese12345
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. august 2020

Takk for dine kommentarer ! Vi har hatt en helt spesiell sommer pga Covid19 og har måttet tilpasse middagstilbudet deretter. I den travleste perioden valgte vi derfor å prioritere buffet til middag, istedet for meny og buffet samtidig. Velkommen igjen !

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Bodde en natt i slutten av juli. Fantastisk historisk hotel i de flotteste omgivelser. Dessverre svarte ikke servicen til forventningene og prisen. Det verste var sengetøyet med brune flekker på som vi først så dagen etter. Dette meldte jeg i fra om i resepsjonen ved utsjekk. Reagerte på bord som ikke ble ryddet og vasket, både ute i hagen og inne i barområdet. På alle bord stod det brukte glass og servise og ingen rene bord å sette seg ved. Også under frokosten dagen etter var det dårlig med rydding av brukt servise. Reagerte på at en blir belastet for vanlig vann - riktignok tappet på en flaske, men vann er vel gratis i dette landet. Dette fikk jeg korrigert bort fra regningen. Ellers god mat og pene rom . Det virker som det mangler opplæring av personale og å tenke helhetlig på alle servicefunksjoner på huset ! Det er synd for dette er et flott hotel som fortjener dedikerte og serviceminded ansatte !!

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, Stinei3
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. august 2020

Takk for din tilbakemelding ! Vi får i det store og hele svært gode kommentarer på både renhold, serviceinnstilling og totalopplevelsen som gjest. Her er det momenter som vi gjerne ønsker å forbedre - og som vi mener er unntaksvise avvik. Vannet du nevner er ikke direkte fra springen. Vi har investert i et rense-/tappeanlegg som også tilfører kullsyre og som vi tilbyr våre gjester for et beskjedent beløp. Vårt dyktige internasjonale serviceteam er vi stolte av og vi bruker mye tid og energi på rekruttering og opplæring. På tross av dine anmerkninger håper vi du/dere legger turen innom oss ved en annen anledning også.

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Svært hyggelig betjening, god service. Veldig behjelpelige fra vi kom til vi reiste. Ikke kjøleskap på rommet, men hadde med kjølebag, fikk gratis is til å ha i.

Koselig rom, ommøbelerte for å få bedre plass til barnesengen. Litt hull i nettingen på barnesengen, men forstår at barn er nysgjerrige å skal pirke på alt. Klissete flekker på det ene nattbordet. Litt liten seng, 140cm, men det var nok for vi bestilte i seneste laget og tok det rommet de hadde.

Frokosten var veldig bra, litt smuler i barnestolen. Antibacflasker plassert rundt omkring, bra renhold i matsalen. Vi bestilte med middag, men må dessverre si at vi ble skuffet. God variasjon, men varmrettene var dårlige. Seig svinefilet med mest fett og tørr kalkun.

Anbefaler å ta flåmbanen, helt fantastisk. Utrolig flott plass.

Takk, familiepa3
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Takk for en detaljert og fin tilbakemelding ! Velkommen igjen hos oss på Fretheim Hotel ! Mvh Driftsdir.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fullbooket i juli men etter en del maling og telefoner fikk vi dobbeltrom med ekstra seng. Veldig fornøyd med underetasje med egen uteplass mrd bord og stoler. Super hyggelig service i resepsjon og flott frokost. Rent og påminnelser om avstand og antibac tilgjengelig i mange steder.
Anbefaler hotellet med det varmeste.

Takk, sarikirsia
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for din tilbakemelding ! Håper dere får sjansen til å besøke Flåm og Fretheim Hotel igjen. Mvh Driftsdir.

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Vi overnattet 2 netter. Beliggenheten og bygningen har man definitivt, men lokalene inni manglet nok en del sjarm. Senga var kjempegod og lystette lameller var på plussiden. Godt trykk i dusjen og nok varmtvann. Hagen var nydelig når sola tittet fram.
Når det gjelder de ansatte var alle vi møtte (unntatt 1 person) kun engelsktalende. De ekspederte oss effektivt uten smil eller varme, da spesielt i restauranten. Følelsen vi fikk var å være i en turistmaskin.
Maten var den store skuffelsen. Første kvelden var varmmaten på bufferen rett og slett kald. Videre var den kjedelig og smakløs. Litt varmere mat neste kveld. Barnevennlig mat på buffeten var helt fraværende. Fra et nabobord overhørte vi kommentaren «jeg liker ingenting av den maten her jeg, pappa». Det viste seg når vi spurte direkte etter det at det fantes en barnemeny. Her kunne man velge mellom grønnsakssuppe, fisk og potet eller pasta med kjøttboller. Kjøttbollene falt ikke i smak hos de yngste hos oss. Frokosten var Ok.
For et hotell som reklamerer for god lokalmat og tradisjon lyktes man dessverre ikke å leve opp til det. Noe som er svært synd gitt den flotte historien og lokalisasjonen. På vår norgesrundtur var fretheim klart den største skuffelsen. Maten og servicen i restauranten var hovedårsaken til dette.

Takk, Hansen3

Takk for din tilbakemelding. Vi synes det er beklagelig at verken service eller matopplevelsen møtte forventningene. Vi opplever i stor grad at vi lykkes både når det gjelder effektiv og hyggelig service fra våre ansatte og mattilbudet generelt. Når det er sagt, så er vi naturligvis interessert i å forbedre oss - og tar med deres kommentarene videre. Håper at dere legger turen innom Flåm og vårt hotell en annen gang. Mvh Driftsdir.