Gratis avbestilling frem til 25.08.22
Gratis avbestilling frem til 24.08.22
Gratis avbestilling frem til 25.08.22
FindHotelUSD 297
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Takk for en suveren opplevelse på Fretheim Hotell. Vi overnattet i et fantastisk rom (historisk), og spiste a la carte i hotellets restaurant. Vi opplevde at ansvarlig servitør hadde veldig høy kompetanse på vin til rettene og servitør Aaron var en veldig hyggelig kar og gjorde at vi fikk en super kveld. Takk.

Romtips: Det var fullt på p-plass, men med bittelitt venting gikk det helt fint.
Takk, mortenbergquist
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. juli 2021

Takk for tilbakemelding ! Setter stor pris på at dere fremhever måltidet og to av våre dyktige medarbeidere. Velkommen igjen ved en annen anledning, Mvh driftsdir.

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi bodde to netter. Et greit rom med utsikt mot fjorden og en liten balkong som var god å ha i sommervarmen. Vi var spesieltfornøyd med restauranten der kelneren var svært oppmerksom og lot oss få smake et par vinalternativer som han anbefalte til maten. Dette var en god opplevelse, og vi kommer gjerne tilbake til Flåm og Fretheim Hotel.

1  Takk, Lars Vagle S

Takk for din tilbakemelding ! Hyggelig å høre at hotellet og måltidet falt i smak hos dere. Velkommen igjen ! Mvh driftsdir.

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Vi booket en pakke bestående av 3-retters middag og overnatting på Fretheim.
Etter en lang tur i Aurlandsdalen var det deilig å komme til dette hotellet og samtidig få gratis oppgradering av rommet!
Gode senger, fint rom med balkong og ingenting å si noe på.
Betjeningen var super vennlig, imøtekomme og service innstilt. Hele "viben" på hotellet gav oss svært høye forventninger til middagen, men vi ble dessverre veldig skuffet.
Det manglet skilt på flere retter, og det vi blant annet trodde var en potetkake var en tørr fiskekake.
Desserten var smakløs, og igjen tok vi feil på det vi trodde var en panna cotta, det var en brunost "panna cotta".
Alt i alt en god hotell opplevelse, men jeg ville styrt unna maten.
Frokosten var heldigvis mye bedre!

Takk, Bexi87
Anmeldt 29. juni 2021

Vi var to par som hadde hvert vårt historiske rom (Amerika-rom) en weekend, begge uten balkong, og enkelt/ spartansk innredet, men gode senger. Ingen verdi å oppgradere rom, ser bedre ut de nyoppussede rommene.
Betjeningen var svært blide og imøtekommende- et stort pluss. Flott område, nydelig hage og koselig i salongen med utsikt utover fjell og fjord.
Vi hadde gledet oss til god mat som de skriver mye om på sin nettside, lokalt og sesongmat. Vi opplevde lite lokalt og fersk mat,
det var buffetmat- hvor samme varmmat ble servert to dager på rad, oppvarmet frossenmat og industrielle sauser, alt smakløst og vassent. Rekene var helt hvite, så ut som de hadde ligget i fryseren i over et år.
Lokale oster og lokal skinke, var eneste positive her. Selv til frokost ble det servert industriell eggerøre. Vi sa i fra diskret til hovmester etter middagen samt ved utsjekk. Hørte flere andre klage på maten. Ingen kompensasjon, kun beskjed om at de skal ta det videre. Vi føler mye av turen som var vår mini sølvbryllupsfeiring ble ødelagt med denne matopplevelsen.

Romtips: flere av amerika-rommene har ikke balkong, velg vanlige rom, som kan være vel så hyggelige.
Takk, annemonetroed
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. juli 2021

Takk for din tilbakemelding. Buffeten vår er i stor grad basert på lokale/regionale produkter og råvarer. Praktisk talt alle retter er laget fra grunnen av og kjøkkensjefen vår bruker mye tid på å finne de særegne produsentene i nærområdet. Generelt sett opplever vi mye skryt for maten, både buffet og ikke minst a la carte, men vi tar med oss alle tilbakemeldinger. Det er alltid noe som kan forbedres. På tross av dette håper jeg dere dere legger turen innom Flåm og oss ved en annen anledning. Mvh driftsdir.

Anmeldt 8. juni 2021 via mobile enheter

Fantastisk flott hotell, veldig bra restaurant . Vi bodde på et Amerikarom med stor balkong. Hyggelig rom, nydelig utsikt og kjempegod frokost. Gode senger og deilig å kunne ha døra til balkongen oppe når det var varmt.Veldig hyggelig betjening. Vi kommer gjerne igjen!

Romtips: Vi var der tidlig i juni. Da var ikke hotellet fullt. Lurte unngå midt på sommeren
Dato for oppholdet: mai 2021
Takk, Mammaturist
Frode S, Other på Fretheim Hotel i Flåm, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juni 2021

Så hyggelig å høre ! Dere er hjertelig velkommen igjen ved en annen anledning. Mvh Driftsdir.